اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی‌سیاسی پلیس گیلان:

تهاجم فرهنگی دشمن به دنبال اختلاف بین‌نسلی است

رئیس عقیدتی‌سیاسی پلیس گیلان با بیان اینکه تهاجم فرهنگی دشمن باید جدی گرفته شود، گفت: هدف استکبار از تهاجم فرهنگی ایجاد اختلاف بین‌نسلی و گرفتن دین از جوانان کشور است.

تهاجم فرهنگی دشمن به دنبال اختلاف بین‌نسلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام هادی پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان شاهد کمیل این شهر، آسیب‌های اجتماعی در نوجوانان و تلاش دشمنان برای شبیخون فرهنگی را تشریح کرد.

وی درباره انگیزه دشمنان از تهاجم فرهنگی، اظهار کرد: غرب به این جمع‌بندی رسیده است که راه آسان برای به استیلا کشاندن ملت‌ها قدرت‌نمایی نظامی و تولید صنعتی نیست بلکه از طریق به کنترل در آوردن علوم انسانی است.

رئیس عقیدتی‌سیاسی پلیس گیلان با بیان اینکه تمام روایات از امام معصوم(ع) جنبه انسانی و پرورشی دارد، افزود: طبق توصیه علی(ع) به امام حسن(ع)، نباید نسبت به احوال زمانه و جریان‌های دنیا بی‌تفاوت باشیم.

وی با تصریح بر اینکه ایران اسلامی تنها کشوری بوده که در مقابل سیاست‌های استکباری ایستاده است، یادآور شد: اگر دیگران ادعای استقلال و ایستادن در مقابل نظام سلطه را دارند از روی دروغ و نمایشی بوده و برای به انحراف کشاندن افکار عمومی کشور خود است.

شکری به پخش 157 ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی به زبان فارسی در شبانه‌روز اشاره کرد و متذکر شد: بیش از 2 هزار و 500 شبکه ماهواره‌ای درصدد به انحراف کشاندن جوانان ما هستند.

وی افزود: آنها نفوذ ایران در منطقه غرب آسیا را مزاحمتی برای کامل کردن استیلای خود می‌بینند و تلاش می‌کنند با تهاجم فرهنگی این سد را بشکنند.

رئیس عقیدتی‌سیاسی پلیس گیلان با اشاره به اینکه استکبار جهانی از حریت و تیزهوشی مردم ایران هراس دارد، خاطرنشان کرد: استکبار نگران است که این موضوع به دیگر کشورها تسری پیدا کند.

وی، حریت مردم ایران را مرهون و مدیون اسلام دانست و یادآور شد: شبیخون فرهنگی دشمنان را باید بیش از پیش جدی گرفت.

شکری، هدف استکبار از تهاجم فرهنگی را ایجاد اختلاف بین‌نسلی و گرفتن دین از جوانان عنوان کرد و متذکر شد: جدایی جوانان ما از دین تمام آن چیزهایی است که ماهواره‌ها، آمریکا، غرب و استکبار جهانی دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/2300/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول