اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد ساری خبر داد

راه‌اندازی رشته دکترای دندانپزشکی در دانشگاه آزاد ساری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری گفت: رشته دکترای دندانپزشکی از بهمن سال‌جاری در دانشگاه آزاد ساری راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی رشته دکترای دندانپزشکی در دانشگاه آزاد ساری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، همایش دانشجویان جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با حضور دانشجویان جدیدالورود و اساتید در سالن همایش‌های این واحد دانشگاهی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری در این مراسم گفت: سرنوشت آینده این کشور و نظام به همت بلند و تلاش ارزشمند جوانان وابسته است و این دانشگاه افتخار می‌کند که زمینه رشد و تعالی و بالندگی جوانان را فراهم کرده است.

کیومرث نیازآذری با اشاره به توسعه آموزش عالی و ایجاد ظرفیت‌های لازم برای ادامه تحصیل داوطلبان توسط دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و گسترش آموزش عالی زیرساخت‌ها و زمینه برای تحصیل فراهم شده و انتظار داریم آینده‌سازان ایران اسلامی قدر این فرصت‌ها را بدانید تا بتوانید نقش‌های متنوع و متعدد جامعه را برعهده گیرند و به جامعه اسلامی خدمت کنند.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد مازندران نیروی انسانی را بزرگ‌ترین سرمایه کشور خواند و تصریح کرد: باید ایده‌های خودمان را به پدیده تبدیل کنیم تا جامعه هم از دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بهره‌مند شود.

نیاز آذری تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی ساری را 33 هزار و 764 نفر اعلام کرد و افزود: در حال حاضر 250 دانشجو در دوره دکترای عمومی و 60 دانشجو در دوره دکترای تخصصی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و از بهمن سال‌جاری نیز شاهد جذب دانشجو در رشته دکترای دندانپزشکی داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساری از راه‌اندازی 29 رشته کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی خبر داد و افزود: در حال حاضر سه رشته دکترا و 29 رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه راه‌اندازی شده و انتظار داریم با مساعدت آموزش عالی و پیگیری‌های لازم تعداد رشته‌های دکترا و کارشناسی ارشد این دانشگاه افزایش یابد.

نیازآذری تاکید کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت‌های بزرگی را برای توسعه علم و دانش در کشور فراهم کرده و امیدواریم دانشجویان هم با نشاط و شادابی به نخستین وظیفه و مهم‌ترین رسالت‌شان که درس خواندن و تلاش برای کسب علم و دانش و معرفت است، عمل کنند.

معاون نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران در این مراسم اظهار داشت: در آموزه‌های دینی، روش و منش ائمه(ع) علم و دانش یک امر مبارک مقدس و نور خوانده شده است و این علم نوری است که در هر دلی که خدا بخواهد، می‌تاباند.

حجت‌الاسلام غفاری افزود: دوران دانشجویی و جوانی بهترین فرصت عمر است و دانشجویان باید قدر این نعمت عظیم را بدانند و از آن به خوبی استفاده کنید چرا که جایگاه علم‌آموزی جایگاه ملکوتی است و دانشجویان هم باید پیشتاز و پرچمدار علم و اخلاق و ادب باشند.

وی به بیان بایسته‌ها و نبایسته‌های دوران دانشجویی پرداخت و تصریح کرد: مدیریت و استفاده درست از وقت و زمان، داشتن برنامه، تلاش مداوم، امیدواری، استقامت و پایداری و ارتباط با خداوند و اعتماد به او می‌تواند زمینه موفقیت و سربلندی دانشجویان را تضمین کند.

به گزارش فارس، در این همایش از دانشجویان نگین نیکجو دانشجوی رشته پزشکی، فاطمه طالبی قادی‌کلایی دانشجوی رشته پرستاری، کبری چراغیانی دانشجوی رشته مامایی، احمد امینی‌تبار دانشجوی کارشناسی پیوسته بهداشت عمومی، معصومه حکمت‌تبار دانشجوی کارشناسی ناپیوسته بهداشت عمومی، داوود ولیجه دانشجوی کارشناسی مکانیک، پگاه بابازاده دانشجوی رشته معماری به عنوان دانشجویان برتر ورودی سال تحصیلی 92-93 با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/2296/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول