اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال

فرشید افشار داور داربی غرب کشور شد

از سوی دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال داوران هفته ششم جام آزادگان معرفی شدند که طی آن فرشید افشار و همکارانش بازی پاس و راهیان را قضاوت خواهند کرد.

فرشید افشار داور داربی غرب کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با انجام چند بازی پیگیری خواهد شد که در گروه 2 این مسابقات امروز دوشنبه چهار بازی هم‌زمان انجام خواهد شد.

در این مسابقات و در گروه دو بلاتکلیفی تیم ابومسلم باعث شده تا وضعیت بی‌نظمی در جدول این گروه صورت بگیرد و تیم‌ها با تعداد زیادی بازی معوقه مواجه شوند.

در هفته ششم این مسابقات تیم فوتبال پاس همدان با راهیان کرمانشاه برگزار کننده داربی غرب کشور خواهند بود که از حساسیت خاصی برخوردار است.

بنا بر اعلام دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال مسابقه بین پاس همدان و راهیان کرمانشاه را فرشید افشار (داور وسط)، تورج عیوض‌محمدی و امیر مبشر (کمک داور) و  مهدی شجاعی (داور چهار) قضاوت خواهند کرد که  همچنین عبدالهی باعزم نظارت تیم داوری را بر عهده دارد.

در دیگر مسابقات این گروه ابومسلم خراسان تیم قعر نشین گروه دو در ورشگاه ثامن‌الائمه مشهد از تیم بحران‌زده البدربندرکنگ که با کسر شش امتیاز از سوی فدراسیون فوتبال به دلیل تأیید تبانی در فصل گذشته مواجه شده دیدار می‌کند، تیم یزد لوله از شاگردان فرهاد کاظمی و پیکان تهران پذیرایی خواهد کرد و تیم داماش ایرانیان در ورزشگاه صنایع دفاع تهران برابر تیم نفت و گاز گچساران به میدان می‌رود.

دیروز یکشنبه دو تیم مدعی گروه دو تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و ایرانجوان بوشهر به تساوی یک بر یک رسیدند و همچنین مسابقه بین نفت مسجدسلیمان و مس رفسنجان فردا چهارشنبه اول آبان برگزار خواهد شد.

اسامی داوران و ناظران داوری هفته ششم در گروه دوم جام آزادگان به شرح زیر است:

سه‌شنبه 30 مهر 92

ابومسلم خراسان- البدر بندر کنگ ساعت 14:30 ورزشگاه ثامن الائمه مشهد

یاسر همرنگ- سعید آل مهدی- حسین رحیمی پور- میلاد بالی- ناظر داوری: کریم اصغرزاده

یزد لوله- پیکان تهران ساعت 14:45 ورزشگاه شهید نصیری یزد

هادی حاج عباسی- محمدرضا امینی- جواد رفوئی- امیر خسروی- ناظر داوری: عبود سنگاشکن

داماش ایرانیان- نفت و گاز گچساران ساعت 14:45 ورزشگاه صنایع دفاع تهران

محمد کمانی- سعید قاسمی- کیومرث رضائی- محسن احمدی- ناظر داوری: علیرضا رجبلو

تیم فوتبال پاس همدان تا پایان هفته پنجم آزادگان با چهار امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته است و در مقابل تیم راهیان کرمانشاه با شش امتیاز در جایگاه ششم گروه دوم این مسابقات قرار گرفته‌اند.

داربی غرب کشور که مصاف پاس همدان و راهیان کرمانشاه محسوب می‌شود عصر امروز سه‌شنبه 30 مهر از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول