اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

بدشانسی مانع پیروزی پاس در همدان شد

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه برابر تیم یزد لوله بدشانسی آوردیم، گفت: بی‌دقتی بازیکنان و بی‌تجربگی داوران مانع پیروزی ما در این بازی حساس شد.

بدشانسی مانع پیروزی پاس در همدان شد

مجتبی خورشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: بازی‌های امسال لیگ دسته یک بسیار سخت‌تر از سال‌های گذشته است و هر پنج روز بازی کردن با این بعد مسافت شهرها بسیار مشکل‌ساز شده است.

وی افزود: دیر شروع کردن و بسته شدن تیم پاس مشکلی است که با همه تلاش کادر فنی هنوز نتوانستیم به شرایط ایده‌آل و آمادگی 100 درصدی برسیم و این موضوع ما را در نتیجه‌گیری و کسب امتیاز با مشکل مواجه کرده است.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان اضافه کرد: تیم فوتبال پاس در رقابت‌های امسال به لحاظ نفرات و شرایط مالی که باشگاه تعیین کرده بود در وضعیت خوبی است.

وی ابراز داشت: در صورتی که مشکلات مالی حل شود و حواشی از تیم دور شود لیاقت لیگ برتری شدن را داریم.

به گفته خورشیدی؛ بعد از گذشت چهار هفته از مسابقات و تقریباً دو ماه از شروع فعالیت‌مان هیچ پولی برای بازیکنان و کادر فنی پرداخته نشده و اگر این اتفاق به زودی صورت نگیرد مشکلات تیم دوچندان خواهد شد.

وی ادامه داد: هر دو تیم در هفته‌های اول با دو تیم مدعی گروه یعنی آلومینیوم و نفت مسجدسلیمان بازی کرده بودند و شناختی که از دیدن بازی‌ها و آنالیزی که از هم داشتیم نتوانست کمک کند تا بازی برنده داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به اینکه بدشانسی و بی‌دقتی مانع از پیروزی خانگی تیمش شد خاطرنشان کرد: در بازی فوتبال، زدن دو بار به تیرک دروازه‌ حریف و گل نشدن موقعیت‌های به دست آمده اتفاقی نیست و حکایت از تهاجمی بودن بازی دارد اما نتوانستیم از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: کم‌تجربگی داور و عدم هماهنگی با کمک ‌‌داوران باعث شد در یک صحنه ابتدایی، پنالتی اعلام شود و بعد از تغییر رأی داور، ضربه دروازه اعلام شد که این دیگر در فوتبال روز دنیا بی‌معنی است.

خورشیدی با بیان اینکه به دنبال توجیه کردن مسائل فوتبالی نیستم خاطرنشان کرد: تیم فوتبال پاس بعد از پشت سر گذاشتن دوره بدنسازی سخت نیاز به زمان دارد که به هماهنگی لازم برسد و امیدواریم بتوانیم از هفته پنجم چهره واقعی این تیم را به فوتبال ایران معرفی کنیم.

تیم فوتبال پاس همدان در هفته چهارم لیگ دسته اول ایران با تساوی بدون گل برای حریف خود یزد لوله متوقف شد و با  کسب این مساوی به چهار امتیاز رسید و در رده هشتم جدول جا خوش کرده است.

انتهای پیام/89020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول