اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم جام آزادگان

پاس، امید همدانی‌ها را ناامید کرد

تیم فوتبال پاس در دومین بازی خانگی خود با تساوی برابر تیم یزد لوله متوقف شد و اهالی فوتبال همدان را ناامیدتر کرد.

پاس، امید همدانی‌ها را ناامید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان با انجام 6 بازی در گروه دوم این رقابت‌ها پیگیری شد که در یکی از بازی‌ها تیم فوتبال پاس همدان در خانه پذیرای تیم یزد لوله بود.

در این بازی که در ورزشگاه شهدای قدس همدان و در حضور 500 تماشاگر و با قضاوت جواد شرفی (داور وسط)، حمیدرضا کنعانی و حسن انتظاری (کمک داور) و مهدی شجاعی (داور چهارم) برگزار شد، حسین استادآقایی ناظر داوری و همچنین منصور احمدی نماینده اعزامی فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

در این بازی سرد و بی‌روح مجتبی خورشیدی با ترکیب محمد نیارکی، امید خورج (c)، کاوه زنگیان، عماد قاسمی، نادر هوشیار، مهرداد رضایی(71 فخرالدین شهرویی)، محسن پورحاجی، بابک رضی(66 امیر گداری)، مهدی سیفی، مصطفی عاقلی، مجتبی محبوب‌مجاز(60 کوشا بهایی پور) برابر میهمان خوب صف‌آرایی کرد.

در مقابل شاگردان محمود امیری برای کسب امتیاز مقابل حریف قدرتمند خوب تیم پاس با ترکیب حمیدعرفانی، مجتبی زارع، ابوالفضل قربانی، محمد رعیت، میلاد رخشان‌عراقی، سیدکاظم حیات‌منش، سیدمحمد علی‌حسینی، اسماعیل باله‌مقدس، سجاد عرفانی (79 محمدرضا زارع)، علیرضا بیک زاده(c)، احمد پاسی(67 مهدی طائفی)(2+90 مجتبی اسماعیل زاده) به میدان رفتند.

بازی سرد و بسته هر دو تیم باعث خستگی تماشاگران و عدم ارائه یک بازی تهاجمی شده بود به طوری که بازی با ضریب اشتباهات بالا و پاس‌های غیر مفید ادامه داشت که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هر چند مهاجمان تیم پاس موفق شدند تا دروازه‌ تیم یزد لوله را بارها تهدید کنند و دو بار با زدن توپ به تیرک دروازه حریف با خطر جدید تهدید کنند اما در نهایت نتوانستند از خط دفاعی لایه‌ای این تیم عبور کنند و به گل برسند.

داور در این مسابقه 6 بار از کارت زرد استفاده کرد که کاوه زنگیان از پاس و مجتبی زارع، ابوالفضل قربانی، اسماعیل باله‌مقدس، سجاد عرفانی و مهدی طائفی از تیم یزد لوله اخطاری‌های این بازی محسوب می‌شدند.

صحنه مهم این بازی در حالی که مهاجم تیم پاس با مدافع یزد لوله در محوطه جریمه درگیر شدند ابتدا کمک‌داور اعلام خطای پنالتی کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان کرد اما بعد از مشورت با هم داور رأی خود را تغییر داد و ضربه دروازه اعلام شد.

هر دو تیم در یک نقطه مشترک در هفته چهارم به هم رسیدند که در هفته‌های ابتدایی برابر تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و نفت مسجدسلیمان به میدان رفته بودند با شناخت خوبی برابر هم صف‌آرایی کردند.

در نهایت این بازی تیم پاس نتوانست بعد از یک هفته استراحت با پیروزی تلخی شکست سه بر صفر برابر آلومینیوم را فراموش کند و در هفته بعد باید برابر تیم قدرتمند و تازه سقوط کرده پیکان تهران به میدان برود.

به اعتقاد کادر فنی تیم فوتبال پاس بازیکنان این تیم به دلیل تأخیر در شروع تمرینات به آمادگی 100 درصدی نرسیدند و باید از هفته پنجم به بعد پاس واقعی را تماشاگر باشیم.

در هر صورت تیم فوتبال پاس با عملکردی که در سال گذشته و بازی‌های ابتدای امسال از خود نشان داده باعث شده تا هواداران کمتری کنار این تیم باشد.

مردم و حتی مسئولان رغبتی برای تماشای بازی این تیم در ورزشگاه مثل سال‌های قبل نداشته و ندارند و این به مرور بر روحیه و عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم تأثیر منفی خواهد داشت.

باید منتظر شد تا کادر فنی و بازیکنان این تیم می‌توانند از اعتبار چندین ساله مکتب پاس در همدان دفاع کنند و مسئولان ارشد استان که بر اساس قانون متولی حمایت از تیم هستند توانایی حل مشکلات مالی این تیم را دارند یا خیر؟

تیم فوتبال پاس همدان در هفته پنجم و در روز چهارشنبه 24 باید برابر تیم قدرتمند پیکان تهران صف‌آرایی کند تا در صورت پیروزی و نتایجی که در این هفته به دست آمده بتواند در بین چهار تیم مدعی این گروه قرار بگیرد.

تا پایان هفته چهارم تیم پاس همدان با کسب یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست با کسب چهار امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی گروه دو جام آزادگان قرار دارد.

انتهای پیام/89020/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول