اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کنگاور در مجلس مطرح کرد

بی‌نصیب ماندن مردم کرمانشاه از فرصت بازارچه‌های مرزی

نماینده مردم کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اقتصادی استان کرمانشاه با وجود بازارچه‌های مرزی و فرصت صادرات، تغییری نکرده است.

بی‌نصیب ماندن مردم کرمانشاه از فرصت بازارچه‌های مرزی

حجت‌الاسلام وحید احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه از فرصت همجواری با کشور عراق برخوردار است که می‌تواند هدف خوبی برای صادرات گسترده کالاهای مختلف باشد، اما از این ظرفیت به‌طور مطلوب استفاده نمی‌شود.

احمدی ادامه داد: از طریق مرزهای استان کرمانشاه می‌توان صادرات کشور را افزایش داد به‌طوری که حتی بازار کشور عراق نیز احیا شود.

به گفته نماینده مردم کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون و دینور در مجلس شورای اسلامی، وضعیت اقتصادی استان کرمانشاه با وجود بازارچه‌های مرزی و فرصت صادرات، تغییری نکرده است.

وی وضعیت اشتغال، سرانه درآمد و زیرساخت‌ها را با صادرات مرتبط دانست و بر برنامه‌ریزی، مدیریت اثربخش و رونق فضای کسب و کار برای افزایش صادرات تاکید کرد.

این مسئول با بیان اینکه مدیریت عالی استان باید یک فرد با قدرت ابتکار باشد و بتواند مدیران قوی را جذب کند، عنوان کرد: امکانات دولتی برای جذب سرمایه‌گذاری جوابگو و کارساز نیست و باید از ظرفیت‌های دیگر استفاده شود.

نماینده مردم کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون و دینور در مجلس شورای اسلامی به ظرفیت‌های عظیم توریستی، صنایع، کشاورزی و صنایع دستی در استان کرمانشاه اشاره کرد و متذکر شد: استان کرمانشاه در مسیر زوار عتبات‌عالیات قرار دارد و دارای امکان ترانزیت کالاست.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: باید از تمام این فرصت‌ها استفاده و ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه را بالفعل کرد تا شرایط اقتصادی استان کرمانشاه تغییر پیدا کند و رشد یابد.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول