اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روابط عمومی شرکت آبفار مازندران:

5 روستای دهستان کسیلیان سوادکوه تحت پوشش آبفار مازندران هستند

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: پنج روستای دهستان کسیلیان از توابع شهرستان سوادکوه تحت پوشش شرکت آبفار مازندران هستند.

5 روستای دهستان کسیلیان سوادکوه تحت پوشش آبفار مازندران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، پیرو درج خبری در خبرگزاری فارس مازندران در 21 مهرماه جاری با عنوان «آبرسانی به روستاهای بخش زیرآب با تانکر انجام می‌شود» روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران توضیحاتی ارسال شد.

در این توضیحات آمده است: دهستان کسیلیان از توابع شهرستان سوادکوه طبق سرشماری سال 90 شامل 16 روستا با یک هزار و 242 خانوار است که در حال حاضر پنج روستای این دهستان با 550 مشترک زیرپوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قرار دارند.

در ادامه یادآور می‌شود: در این راستا شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران عملیات آبرسانی به هفت روستای دیگر این دهستان را در قالب دو مجتمع آبرسانی امیرکلا و مته‌کلا با حجم عملیات اجرایی شامل هفت کیلومتر خط انتقال، 5/1 کیلومتر شبکه توزیع، احداث مخزن زمینی 30 متر مکعبی، حفر یک حلقه چاه عمیق و بهسازی چهار دهنه چشمه با اعتباری به مبلغ 2 هزار و 481 میلیون ریال به اتمام رساند.

در ادامه خاطرنشان شد: جهت اجرای باقی مانده عملیات این پروژه اجرای پنج کیلومتر خط انتقال، 5/4 کیلومتر شبکه توزیع، احداث مخزن زمینی به حجم 100 متر مکعب و چهار واحد ایستگاه پمپاژ با اعتباری معادل 13 هزار و 200 میلیون ریال را در دست اجرا دارد که با تخصیص به موقع اعتبارات روستاهای این مجتمع نیز از نعمت آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.

در توضیحات بیشتر بیان شد: اما آب شرب چهار روستای دیگر این دهستان در حال حاضر از چشمه‌های اطراف تامین می‌شود و علی‌رغم پیگیری‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندارن هنوز زیرپوشش این شرکت در نیامدند ولی از برخی از خدمات آبرسانی این شرکت مانند لوله و مخازن آب استفاده می‌کنند.

در پایان تاکید شد: با توجه به وضعیت پروژه‌های آبرسانی روستایی در مازندران شرایط آبرسانی روستاهای این دهستان از وضعیت مطلوب‌تری نسبت به سایر روستاهای استان برخوردار است.

انتهای پیام/2296/ع/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول