اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید کاشان:

درخواست شهدا حمایت از ولایت است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان با درخواست از مردم برای مطالعه وصیت‌نامه شهدا، گفت: کلام، درخواست و تأکید شهدا حمایت از ولایت و تنها نگذاشتن ولایت است.

درخواست شهدا حمایت از ولایت است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علی انتصاریان امشب در یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج مهدیّه کاشان در مرکز فرهنگی هنری این شهرستان، اظهار داشت: همه شهدا مردم ایران و امت اسلامی را دعوت به حمایت از ولایت کرده‌اند.

وی، تأکید بر تنها نگذاشتن ولایت، اقامه نماز اول وقت و گریه پدران و مادران شهیدان برای شهید نوجوان علی‌اکبر امام حسین(ع) وصیت‌نامه همه شهدا بدون استثناء ذکر کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان ولایت را از اهداف سفارشی شهدا خواند و بیان داشت: شهادت و ولایت به یکدیگر گره خورده است و افرادی که ولایت را پذیرفته‌اند شهادت را نیز می‌پذیرند.

انتصاریان، اختصار، سنجیده، نافذ و تأثیرگذار بودن را از ویژگی‌های سخنان شهدا عنوان و تأکید کرد: وجود این ویژگی‌ها سبب شده تا امروز نیز بعد از گذشت دو دهه از زمان شهادت آنها، وصیت‌نامه‌های شهدا که دفاع از ولایت است تازگی و کاربرد داشته باشد.

وی افزود: از اخلاص و نفوذ شهدا همین بس که در هر مکانی، نامی از شهدا به میان می‌آید هر کس در هر سن و سالی و در هر پست و مقامی که باشد مجذوب نام و کلام شهید می‌شود.

انتصاریان همچنین شهدا را دارای کرامات بسیار دانست و خاطرنشان کرد: طی مدت 27 سال فعالیت در بنیاد شهید، کرامات زیادی از شهدا شنیده و دیده‌ام که هر یک از آنها درس بزرگی برای جوانان امروز است تا بتوانند با توسل به شهدا، راه آنان را ادامه دهند.

وی تصریح کرد: شهید برای خوبی‌کردن و خوبی رساندن و منتشر کردن خوبی‌ها به شهادت رسیده است و همه شهدا برای دفاع از کشور، اسلام و قرآن با بدرقه مادران خود و با عبور از زیر قرآن به جبهه‌های دفاع مقدس اعزام شدند.

به گفته وی، جنگ هشت ساله، دفاع از ارزشها و قرآن بود و بر همین اساس، مادران و پدران از جوانان خود گذشتند و آنها را با برای رفتن به جبهه و دفاع از اسلام و قرآن بدرقه کردند.

رئیس بنیاد شهید کاشان از جبهه به عنوان یک پایگاه فرهنگی برای جوانان نام برد و عنوان کرد: جبهه مردم را فرهنگی پرورش داد و همه مردم در زمان دفاع مقدس، الهی فکر می‌کردند و کسی به فکر دنیا و مادیات نبود.

وی با بیان خاطره‌ای از شهید مهرداد عزیزاللهی یادآور شد: همانگونه که امام راحل در دیدار با این شهید و والدینش فرمودند شهدا بدون پدر و مادر خود به بهشت نمی‌روند.

به گزارش فارس؛ محدوده پایگاه مقاومت بسیج مهدیّه از حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا(س) ناحیه کاشان  با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان و مسئولان این شهرستان در مرکز فرهنگی هنری‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/2406/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول