اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان:

اطاعت از ولایت و امامت تنها راه نجات مسلمانان است

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان گفت: هر کس بتواند واقعه غدیر را به درستی بشناسد به حقیقت دین اسلام پی برده چراکه اطاعت از ولایت و امامت تنها راه نجات مسلمانان است.

اطاعت از ولایت و امامت تنها راه نجات مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، حجت‌الاسلام علیرضا ریاحی در جمع روحانیون بسیجی استان گلستان اظهار داشت: غدیر در اسلام به منزله شناخت حقیقت و دستیابی به سعادت از مسیر درست و شفاف است.

وی تصریح کرد: اگر حادثه غدیر نبود شناخت مسیر درست حقیقت برای مسلمانان مشکل می‎شد و پیامبر اعظم(ص) با توجه به همین نکته در آخرین سال عمرش علی(ع) را به عنوان مسیر درست شناخت دین و حقیقت معرفی کرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان افزود: با وجود اینکه پیامبر(ص) خود در واقعه غدیر خم بر جانشینی امام علی(ع) تاکید کردند و بسیاری از صحابه نیز حضور داشتند اما بعد از رحلت پیامبر(ص) متاسفانه عده‎ای به بهانه‎های مختلف این واقعه تاریخی را نقض کردند و جانشین خلف پیامبر(ص) را 25 سال خانه‎نشین کردند.

ریاحی با بیان اینکه شناخت صحیح از واقعه غدیر باعث فهم دین می‎شود، خاطرنشان کرد: هر کس بتواند واقعه غدیر را به درستی بشناسد به حقیقت دین اسلام پی برده چرا که اطاعت از ولایت و امامت تنها راه نجات مسلمانان است.

وی خاطرنشان کرد: امام علی(ع) اسوه کامل اخلاق و جوانمردی، شجاعت و شهامت و مسیر زیبای عدالت بود که نمونه‎اش در تاریخ فقط به خودش تعلق دارد و اگر مردم ما بتوانند با تاسی از منش این امام بزرگوار رفتار کنند، قطعا بسیاری از مشکلات فعلی جامعه و خانواده‎ها حل خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان ادامه داد: سبک زندگی اسلامی، سیره امام علی(ع) و سایر ائمه معصومین است که حلقه مفقوده تعلیم و تربیت و رفتار فرد در زندگی فردی و اجتماعی به شمار می‎رود و در روز عید غدیر خوب است با مراجعه به منابع اسلامی از حضرت علی(ع) الگوبرداری کنیم که ایشان چطور زندگی می‎کرد و چه برنامه‎ای در زندگی داشته است.

انتهای پیام/2307/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول