اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نویسنده اثر «پادشاه خوابش می‌آید»:

شعار امسال جشنواره تئاتر باید به شعور تبدیل شود

نویسنده اثر «پادشاه خوابش می‌آید» با بیان اینکه شعار امسال جشنواره «تئاتر و خانواده» است گفت: شعار امسال باید به شعور تبدیل شود و طی این مسیر نیاز به فرهنگ‌سازی با مدت‌ زمان حداقل 10 ساله است.

شعار امسال جشنواره تئاتر باید به شعور تبدیل شود

محمدمهدی کلهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان به معرفی اثر خود پرداخت و افزود: اثر «پادشاه خوابش می‌آید» داستانی است با ماجراهای جالبی که به معرفی پادشاه در قصر و مردم شهر آن می‌پردازد.

وی ادامه داد: مردم داستان پادشاه خوابش می‌آید با رکاب زدن روی دوچرخه سعی در به خواب بردن پادشاه را دارند، اما غافل از اینکه پادشاه در خواب دولت دیگری تشکیل داده و مردمانش با رکاب زدن در حال از دست دادن جان خود هستند.

کارگردان و نویسنده اثر «پادشاه خوابش می‌آید» با معرفی ارتباطات به عنوان پیام اصلی داستان افزود: همه مردم جهان با نیاز به آگاهی و اطلاع از جریانات می‌توانند قالب ارتباطات را با مشارکت تشکیل دهند.

وی با اشاره به شعار تئاتر و خانواده خاطرنشان کرد: شعار امسال باید به شعور تبدیل شود و طی این مسیر نیاز به فرهنگ‌سازی با مدت‌ زمانی حداقل 10 ساله است.

کلهری با تأکید بر تئاتر به عنوان یک مقوله ریشه‌دار، به مشکلات هنرمندان پرداخت و افزود: هنرمندان با ایثار در مسیری که عشق و علاقه خود را به نمایش در می‌آورند از بی‌پولی رنج می‌برند.

وی در پایان از برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان ابراز رضایت کرد و افزود: جشنواره مسیر خوبی را تا به امروز طی می‌کند و اما از لحاظ کمیت کافی نیست.

انتهی پیام/89026/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول