اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بیله‌سوار اعلام کرد

افزایش 38 درصدی ورزشکاران سازمان یافته در بیله‌سوار

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بیله‌سوار گفت: 38 درصد تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان مرزی بیله‌سوار نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

افزایش 38 درصدی ورزشکاران سازمان یافته در بیله‌سوار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا محبی عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته تربیت بدنی در بیله‌سوار اظهار داشت: توجه به ورزش و ورزشکاران در شهرستان‌های مرزی یک امر ضروری است.

وی تصریح کرد: به رغم کمبود منابع با برنامه‌ریزی مناسب، حمایت‌های اداره کل و دستگاه‌های دیگر ورزش بیله‌سوار رو به توسعه است.

محبی خاطر نشان کرد: استخر سرپوشیده جعفرآباد که در سال 81 کلنگ‌زنی شده بود با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان امسال در خردادماه به بهره‌برداری رسید و در اختیار جامعه ورزش قرار گرفت.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: احداث این استخر در آینده قطعاً موجب توسعه ورزش پرمدالی همچون شنا در این شهرستان می‌شود.

وی بیان کرد: در صورت همکاری نهادهای مردمی به ویژه صاحبان صنایع و بخش خصوصی ورزش این شهرستان می‌تواند به اهداف مطلوب خود دست یابد.

محبی یادآور شد: در شش ماهه سال‌جاری این شهرستان یک‌هزار و 50 ورزشکار سازمان یافته دارد که نسبت به سال گذشته 38 درصد افزایش داشته و البته تلاش می‌کنیم تا پایان سال با اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی این تعداد را افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره ورزش و جوانان بیله‌سوار ادامه داد: مجمع خیرین ورزشی این شهرستان برای اولین بار با حضور ریش سفیدان، رؤسای هیئت‌های ورزشی و قهرمانان شهرستان تأسیس شد و مطمئناً این مجمع در‌ بسیاری از موارد می‌تواند ورزش شهرستان بیله‌سوار را یاری کند.

وی گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف و اعزام مربیان به دوره‌های آموزشی از برنامه‌های اداره ورزش و جوانان بیله‌سوار برای ارتقا دانش مربیان ورزشی این شهرستان است.

محبی افزود: وحید طالبی نوجوان بسکتبالیست این شهرستان با دو متر و 14 سانتیمتر قد پدیده استثنایی این شهرستان است که در اولین حضور خود در تیم ملی بسکتبال نوجوانان در مقابل تیم ملی ژاپن در مسابقات آسیایی به عنوان امتیازآورترین بازیکن معرفی شد.

این مسئول تصریح کرد: در همین راستا توجه به استعدادهای ورزشی در رده‌های سنی پایه در همه رشته‌ها به عنوان یک ضرورت و در جهت تداوم قهرمانی‌ها و کسب موفقیت‌های ورزشی در اولویت برنامه‌های این اداره قرار دارد.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: با توجه به ایجاد زمین‌های ورزشی روستایی، سالن‌های چند منظوره و احداث استخر و اماکن ورزشی جدید هم اکنون سرانه ورزشی این شهرستان 1.71 متر مربع است.

انتهای پیام/62003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول