اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مانور فرضی

دستگاه‌های خدمات‌رسان در ملارد توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند

دستگاه‌های خدمات‌رسان در شهرستان ملارد توانمندی‌های خود را در مواقع بروز حوادث در قالب مانوری به نمایش گذاشتند.

دستگاه‌های خدمات‌رسان در ملارد توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد فردی فرماندار شهرستان ملارد عصر امروز در مراسم برگزاری این مانور فرضی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات برای کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی ارائه آموزش‌ به شهروندان است.

وی ادامه داد: هرچه بیشتر بتوانیم این آموزش‌ها را در بین مردم نهادینه کنیم، کمتر شاهد خسارات جانی و مالی در مواقع بروز حوادث هستیم.

این مسئول با بیان اینکه ارگان‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان باید به بهترین و مجهزترین امکانات تجهیز شوند، افزود: با به روز کردن امکانات دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌توانیم در مواقع حوادث در ارائه خدمات به مردم آسان‌تر و زودتر عمل کنیم.

فرماندار ملارد در ادامه سخنان خود هدف از برگزاری این مانور را هم‌افزایی همگانی و افزایش مشارکت عمومی برشمرد و عملکرد دستگاه‌ها را در برگزاری این مانور مثبت ارزیابی کرد.

در ادامه این مراسم همچنین مدیرکل بحران استان تهران نیز طی سخنانی گفت: از مجموع 38 بلا و حادثه طبیعی در دنیا، 34 مورد آن قابلیت وقوع در ایران را دارا است.

علی ماسوری تصریح کرد: از آنجایی که حوادث طبیعی غیرقابل پیش‌بینی هستند لذا باید تمامی امکانات و تجهیزات را برای مقابله با این پدیده‌ها در دسترس داشته باشیم و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز آمادگی‌های لازم برای ارائه خدمات به مردم در این مواقع را داشته باشند.

وی هدف از برگزاری این مانور را آماده‌سازی دستگاه‌های عملیاتی و اداری در هنگام وقوع بلایای طبیعی عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/غ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول