اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین انتظامی استان ایلام:

امنیت، رفیع ترین ارزش یک جامعه است

جانشین انتظامی استان ایلام امنیت را رفیع ترین ارزش یک جامعه و آن را شکل دهنده توسعه پایدار دانست.

امنیت، رفیع ترین ارزش یک جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن سماواتی اظهار داشت: امنیت از مهمترین نیازها و انگیزه انسانی است که تامین امنیت آن به عهده حکومت‌ها و دولت‌هاست.

وی افزود: امروزه کشورها به صورت مهم‌ترین واحد سیاسی در صحنه روابط داخلی و خارجی در آمده‌اند و مهم‌ترین هدف آنها تلاش برای تامین امنیت همه جانبه و گسترش دامنه آن است.

جانشین انتظامی استان ایلام تصریح کرد: مردم نیز بیشترین انتظار را از نهادهای رسمی جامعه در رابطه با تامین امنیت فیزیکی همراه با رفاه اقتصادی و هویت اجتماعی دارند.

وی اضافه کرد: نیاز به امنیت از عمیق ترین و حیاتی ترین نیازهای اساسی انسان‌ها است.

سماواتی گفت: امنیت اجتماعی، آرامش و آسودگی خاطری است که هر حکومت موظف است آنرا برای شهروندان خود به بهترین نحو ممکن بوجود بیاورد.

این مسئول در استان با تاکید بر اینکه افراد باید بتوانند از نظر شغلی و اقتصادی ،سیاسی و قضایی ،در امان باشند، گفت: برای داشتن یک جامعه امن و ایده آل که بتوان کلیه حقوق قانونی شهروندان در آن رعایت شود مشارکت مردم با پلیس الزامی است.

وی ادامه داد: حفظ امنیت و رعایت حقوق شهروندی ارتباط مستقیمی با یکدیگر داشته و این موضوع از نیازهای اصلی مردم محسوب می شود.

وی همچنان امنیت را یکی از شاکله‌های بنیادی توسعه پایدار دانست و افزود: جامعه سالم بدون توجه به این عنصر کلیدی محقق نمی‌شود.

وی در پایان با تاکید به نقش مردم در تامین امنیت جامعه گفت: پلیس مصمم است با ایجاد یک رابطه صمیمی با مردم امنیت و آرامش را برای شهروندان به ارمغان بیاورد و با کسانی که باعث سلب آسایش و امنیت جامعه هستند قاطعانه برخورد خواهد کرد. 

انتهای پیام/2246/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول