اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرباز در مراسم چهارمین سالگرد شهدای وحدت‌:

تلاش سردار شوشتری برای ‌رفع محرومیت‌زدایی و ‌امنیت پایدار ‌‌هرگز فراموش نمی‌شود‌

فرماندار سرباز گفت: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان تلاش سردار شوشتری و همرزمانشان در رفع محرومیت‌زدایی و ایجاد امنیت پایدار در این استان را هرگز فراموش نخواهند کرد.

تلاش سردار شوشتری برای ‌رفع محرومیت‌زدایی و ‌امنیت پایدار ‌‌هرگز فراموش نمی‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سرباز، با حضور معتمدان، سران طوایف و مسئولان مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهدای وحدت در شهرستان سرباز برگزار شد.

فرماندار سرباز ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهدای وحدت در این شهرستان که با حضور معتمدان، سران طوایف و مسئولان و جمعی از مردم برگزار شد، اظهار داشت: سردار شوشتری و همرزمانشان برای ایجاد وحدت و امنیت به سیستان و بلوچستان سفر کردند.

محمداکبرچاکرزهی افزود: بومی کردن امنیت یکی از اهداف شهید شوشتری بود.

وی با بیان اینکه امروز خون شهدای شیعه و سنی وحدت در سیستان و بلوچستان به ثمر نشسته است، گفت: امروز شاهد اثرات برنامه‌های شهید شوشتری برای تامین امنیت و ایجاد وحدت در این منطقه هستیم.

فرماندار سرباز اذعان داشت: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان تلاش سردار شوشتری و همرزمانشان در رفع محرومیت‌زدایی و ایجاد امنیت پایدار در این استان را هرگز فراموش نخواهند کرد.

جمعی از فرماندهان سپاه، سران و معتمدان و مردم و شیعه و سنی در اقدامی تروریستی در بخش پیشین شهرستان سرباز در تاریخ 26 مهر ماه سال 1388 به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/75004/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول