اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت وزنه‎برداری استان اصفهان خبر داد

جواب آزمایش دوپینگ وزنه‎برداران ملی‎پوش اصفهانی تا 2 هفته دیگر

سرپرست هیئت وزنه‎برداری استان اصفهان گفت: در مورد شایعه دوپینگی بودن وزنه‎برداران ملی‎پوش اصفهانی باید جواب‎های آزمایش یک یا 2 هفته بعد اعلام شود و از این بابت که چرا تاکنون اعلام نشده است، تعجب می‎کنم.

جواب آزمایش دوپینگ وزنه‎برداران ملی‎پوش اصفهانی تا 2 هفته دیگر

مرتضی سیف‎زاده امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رسول تقیان از اصفهان در رقابت‎های وزنه‎برداری قهرمانی جهان که از فردا در لهستان آغاز می‎شود، حضور دارد.

وی تصریح کرد: منتظریم تا پس از بازگشت ملی‎پوشان وزنه‎برداری و آقای رضازاده مجمع عمومی انتخابات هیئت را برگزار کنیم تا هیئت جدید کارش را آغاز کند.

سرپرست هیئت وزنه‎برداری استان اصفهان ادامه داد: به دلیل شرایط جسمی و سنی دیگر کاندیدای ریاست هیئت نمی‎شوم در ضمن افراد جوان و تحصیلکرده خوبی وجود دارند که می‎توانند در این پست فعالیت کرده و سیر صعودی وزنه‎برداری استان را ادامه دهند.

وی با بیان این‌که سه کاندیدا برای تصدی پست رئیس هیئت وزنه‎برداری استان اصفهان وجود دارد، افزود: آقای آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‎آهن، آقای ذغالیان‎پور دبیر هیئت وزنه‎برداری استان و محسن طغیانی از قهرمانان سابق این رشته و رئیس هیئت وزنه‎برداری کارگران از کاندیداهای ریاست هیئت وزنه‎برداری استان اصفهان هستند.

سرپرست هیئت وزنه‎برداری استان اصفهان ادامه داد: زمان برگزاری انتخابات مشخص نیست و در انتظار بازگشت رضازاده از مسابقات جهانی هستیم تا تاریخی را برای برگزاری مجمع با هماهنگی اداره کل اعلام کنند اما امیدوارم در آبان‌ماه این انتخابات برگزار شود.

وی با اشاره به شایعه دوپینگی بودن ورزشکاران اصفهانی تصریح کرد: تاکنون فدراسیون جهانی حکمی را در این زمینه اعلام نکرده است اما شایعات در این زمینه بسیار است تاجایی که من تمرینات این 2 ملی‎پوش را دیده‎ام این 2 وزنه‎بردار آسیب‎دیدگی دارند.

سیف‎زاده ادامه داد: رشید شریفی پارگی عضله زانو دارد و با MRI که پزشکان از این ورزشکار گرفته‎اند گفته‎اند این ملی‎پوش باید سه ماه استراحت کند و سهراب مرادی نیز همان کشیدگی عضله پشت ران که در المپیک با آن مواجه بود را همچنان دارا است که به صورت مجدد افزایش یافته است.

سرپرست هیئت وزنه‎برداری استان اصفهان در پاسخ به این سئوال که آیا شما دوپینگی بودن این 2 ورزشکار را رد می‎کنید یا خیر، گفت: مشخص نیست و در مورد چیزی که اطلاع ندارم اظهار نظر نمی‎کنم چراکه تاکنون این مورد جایی اعلام نشده است.

وی گفت: از این 2 ملی‎پوش اصفهانی در خردادماه و در رقابت‎های قزاقستان تست دوپینگ گرفته شده است و معمولاً باید جواب‎های آزمایش یک یا 2 هفته بعد اعلام شود و از این بابت که چرا تاکنون اعلام نشده است، تعجب می‎کنم.

سیف‎زاده ادامه داد: در مورد این 2 ملی‎پوش از نظر ما بیشتر آسیب‎دیدگی مطرح است تا دوپینگ کردن.

انتهای پیام/63020/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول