اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران خبر داد

پاداش 2 میلیون تومانی هیئت وزنه‌برداری مازندران به براری و مولایی

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: هیئت وزنه‌برداری استان مازندران با توجه به مشکلات مالی مبلغ 2 میلیون تومان به محمدرضا براری و بهادر مولایی پاداش داد.

پاداش 2 میلیون تومانی هیئت وزنه‌برداری مازندران به براری و مولایی

 محمدصادق محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: این پاداش به منظور ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر این دو وزنه‌بردار مازندرانی اعزامی به رقابت‌های جهانی لهستان صورت گرفت.

وی درباره انتقاد محمدرضا براری وزنه‌بردار دعوت شده به اردوی تیم ملی در یکی خبرگزاری در تاریخ 10 مهر علیه مسولان ورزش مازندران تصریح کرد: از براری انتظار چنین مصاحبه‌ای برعلیه هیئت و دستگاه ورزش استان نداشتیم.

محمدی گفت: هیئت وزنه‌برداری استان تمامی ملی‌پوشان و قهرمانان را به یک چشم نگاه کرده و براری هم همچون دیگر ملی پوشان به اندازه خود حمایت مالی و معنوی شد.

وی ابراز داشت: آیا واقعیت دارد که براری شماره تماس رئیس هیات وزنه‌برداری استان را ندارد پس چه کسی پیگیر مسائل دانشگاهی ایشان در دانشگاه آزاد است.

دبیر هیئت وزنه برداری مازندران در ادامه گفت: فکر می‌کنم براری فراموش کردند که رئیس هیات استان در رکوردگیری مسابقات انتخابی دانشجویان جهان که در خردادماه در تهران برگزار شد شرکت داشتند و یا در 20شهریور ماه مبلغ 000/000/10میلیون ریال به حساب هر کدام از  آقایان براری و  مولائی جهت تشویق حضور در اردوی تیم ملی واریز کردند.

وی افزود: براری از وزنه‌برداران دیگر استانها سوال کنند که آیا هیات‌های دیگر استان‌ها برای آنها چنین حمایتی انجام می‌دهند و یا کدام هیات وزنه‌برداری استان‌ها در پایان هر سال از قهرمانان خود تجلیل می‌کند.

محمدی درباره عدم حضور رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران در انجام رکوردگیری اذعان داشت: رئیس هیات استان با توجه به رکورد گیری‌های قبل انتظار نداشت این رکوردگیری برای عموم آزاد باشد.

وی گفت: در این رکوردگیری فقط رئیس هیات استان خوزستان و اصفهان حضور داشتند و عدم حضور رحیمی مشکل خاصی نبود.

محمدی یادآور شد: در مسابقات جهانی 2010 آنتالیا بعد از به عضویت در آمدن براری به اردوی تیم ملی معاونت فنی اداره کل ورزش و جوانان مازندران سابق و مدیرکل فعلی در اردوی تیم ملی حضور یافتند و از ایشان بصورت نقدی تجلیل کردند.

دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران با اشاره به حضور مدیرکل سابق ورزش و جوانان مازندران در رقابت‌های جهانی افزود: پریچهره با هزینه شخصی خود جهت تشویق و حمایت از وزنه‌برداران مازندرانی در آن مسابقات جهانی حضور داشته‌اند و با توجه به اینکه براری نتوانست رکورد قابل قبولی را بزند از ایشان تجلیل شد.

محمدی با اشاره به اینکه عضویت ایشان در ترکیب تیم ملی بزرگسالان کشور هنوز قطعی نشده، اظهار داشت: چطور انتظار دارد که استانی که در طول شش ماه اول سال توانسته 100 مدال جهانی، آسیائی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف کسب کند و بالبع طب بالای 200 ورزشکار استان در اردوهای تیم‌های ملی دیگر رشته‌ها حضور دارند قبل از به عضویت در آمدن به تیم ملی از ایشان تجلیل شود.

وی در پایان ضمن موفقیت براری در رقابت‌های مختلف برون مرزی در ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری افزود: آرزوی هر مازندرانی موفقیت ملی‌پوشان مازندرانی در ترکیب تیم‌های ملی است و دستگاه ورزش و هیئت وزنه‌برداری استان نیز آرزوی کسب مدال براری و مولایی را در رقابت‌های جهانی 2013 لهستان دارد.

انتهای پیام/86005/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول