اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعلام رسمی دوپینگی‌های وزنه‌برداری ایران

محرومیت دو ساله سهراب مرادی از حضور در میادین بین‌المللی

فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری سهراب مرادی وزنه‌بردار ملی‌پوش اصفهانی را به طور رسمی دو سال از حضور در رقابت‌های ورزشی محروم کرد.

محرومیت دو ساله سهراب مرادی از حضور در میادین بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از اینکه روز گذشته رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان مثبت اعلام شدن نتیجه دوپینگ دو وزنه‌بردار ایرانی را تایید کرد، امروز نیز فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری محرومیت دو ساله این دو ورزشکار را اعلام کرد.

بر این اساس سهراب مرادی وزنه‌بردار ملی‌پوش لنجانی به دلیل مثبت اعلام شدن نتیجه دوپینگش، دو سال از حضور در میادین بین‌المللی ورزش محروم شد.

مرادی در مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری آسیا به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد اما با اعلام مثبت بودن تست آزمایش دوپینگ، قهرمانی وی نیز گرفته شد.

در تست سهراب مرادی ماده متانون یافت شده است و به دلیل عدم درخواست فدراسیون برای تست نمونه دوم، این وزنه‌بردار اصفهانی به مدت دو سال از حضور در میادین ورزشی محروم خواهد شد.

همچنین برخلاف شایعات مطرح شده، رشید شریفی وزنه بردار دسته فوق سنگین کشورمان مشکلی بابت دوپینگ نداشته و با خطر محرومیت مواجه نخواهد شد.

به گزارش فارس، در تست یاسین باقری ماده آنابولیک استروئید کشف شده و وی نیز به مدت دو سال از حضور در میادین ورزشی محروم شده است.

انتهای پیام/63006/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول