اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف گسترش همکاری‌ها صورت گرفت

ارائه پیشنهاد‌های شیراز به ونزوئلا

در نخستین روز از هفته فرهنگی ملی و بین‌المللی «طرحی نو»، شهرداری شیراز پیشنهاد‌هایی را به ونزوئلا برای گسترش همکاری‌ها ارائه داد.

ارائه پیشنهاد‌های شیراز به ونزوئلا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت بعد از ظهر امروز در دیدار با سفیر ونزوئلا در ایران، با اشاره به مشترک بودن ویژگی مبارزه با امپریالیسم به ویژه آمریکا، بین دو کشور، اظهار داشت: ما برای ایستادن به روی پای خودمان هزینه‌های بسیاری را صرف کرده‌ایم تا بتوانیم عدالت را در دنیا برقرار کنیم.

وی افزود: دو کشور در زمینه‌های گوناگون از جمله در بحث گردشگری می‌توانند همکاری‌های خود را گسترش دهند، چراکه شیراز به عنوان پایتخت فرهنگی ایران، از جاذبه‌های مذهبی و گردشگری بسیاری برخوردار است و بازدید از این اماکن آن حداقل دو هفته زمان می‌برد.

پاک‌فطرت همچنین به توریسم‌درمانی اشاره کرد و بیان داشت: در شیراز بهترین پزشک‌های دنیا در حال طبابت هستند و بهترین بیمارستان‌ها را داریم.

شهردار شیراز اضافه کرد: در بحث پیوند اعضا به ویژه پیوند کبد، توانسته‌ایم در دنیا شناخته شویم، همچنین شیراز در زمینه‌ جراحی‌های زیبایی نیز بسیار پیشرفته است.

در ادامه این جلسه معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز در بیان پیشنهاد‌های نهاد متبوع خود به سفیر ونزوئلا بیان کرد: ما آمادگی داریم مسئولان تورها و آژانس‌های گردشگری ونزوئلا را پذیرا باشیم تا در بازدیدهای خود با استعداد‌های شهر ما برای رونق بحث گردشگری، بیشتر آشنا شوند.

محمد فرخ‌زاده اضافه کرد: آمادگی ایجاد پرواز مستقیم بین شیراز و یکی از شهر‌های ونزوئلا را داریم همچنین پیشنهاد می‌کنیم که بین شیراز و کاراکاس به عنوان یکی از شهر‌های فرهنگی کشور شما، خواهر‌خواندگی برای استحکام بیشتر روابط داشته باشیم.

وی افزود: ما عضو پیمان‌های گوناگونی از جمله اکو، یونسکو و ICCN هستیم و آماده‌ایم که توافقی دوطرفه با ونزوئلا و دیگر کشورهای آمریکای لاتین داشته باشیم.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز در پایان خاطرنشان کرد: همان‌طور که هفته فرهنگی مقاومت بومیان ونزوئلا را در شیراز داشتیم، ما نیز چیزی به‌نام بسیج داریم که الگوی مقاومت ما است و آماده‌ایم که دستاوردها و مقاومت‌های بسیج را در ونزوئلا به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/2448/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول