اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت ارومیه تاکید کرد

تشدید نظارت بهداشتی از مراکز تولید و عرضه مواد غذایی

رئیس مرکز بهداشت ارومیه گفت: تشدید و نظارت و بازرسی بهداشتی از تالارها، رستورانها، اتحادیه اغذیه فروشان و کارخانجات تولید صنعتی نان امری ضروری و غیرقابل اجتناب است.

تشدید نظارت بهداشتی از مراکز تولید و عرضه مواد غذایی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه علی صدقیانی‌فر صبح امروز در همایش بهداشت مواد غذایی که با حضور متصدیان تالارها، رستورانها، اتحادیه اغذیه فروشان و صاحبان کارخانجات تولید صنعتی نان و کارشناسان بهداشت محیط در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امنیت غذایی یکی از مقوله‌های مهمی است که باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه سلامت افراد با امنیت غذایی آن‌ها ارتباط مستقیم دارد، تصریح کرد: امنیت غذایی سبب جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری‌ها می‌شود.

صدقیانی‌فر  با تاکید بر رعایت تمام مولفه‌های بهداشتی در رستوران‌‌ها،اغذیه فروشی‌ها و کارخانه‌های تولید مواد غذایی، گفت: مولفه های بهداشتی باید در زمان تهیه، تولید، توزیع و نگهداری رعایت شوند تا شاهد بروز بیماری های واگیر و غیرواگیر در استان نباشیم.

وی خواستار نظارت بیشتر در این زمینه شد و افزود: تشدید و نظارت و بازرسی بهداشتی از تالارها، رستورانها، اتحادیه اغذیه فروشان و  کارخانجات تولید صنعتی نان امری ضروری و غیرقابل اجتناب است.

انتهای پیام/61001/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول