اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد

جریمه نقدی 3 رستوران‌دار گیلان

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان از جریمه نقدی سه رستوران‌دار متخلف این استان به دلیل نداشتن صندوق مکانیزه فروش خبر داد.

جریمه نقدی 3 رستوران‌دار گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا قشلاقی ظهر امروز در جلسه تعزیرت حکومتی استان استفاده از صندوق مکانیزه فروش را ضرورت دانست.

وی اظهار کرد: از زمان تصویب قانون نظام صنفی، تمام عرضه کنندگان کالا یا ارائه دهندگان خدمات مکلف هستند از صندوق مکانیزه فروش یا دستگاه توزین دیجیتالی استفاده کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان، تصریح کرد: در صورت عدم استفاده از این صندوق برای هر ماه تأخیر به جریمه با مبلغ 2 میلیون و 536 هزار ریال محکوم می‌شوند.

وی با اشاره به شناسایی رستوران‌داران متخلف خاطرنشان کرد: با شناسایی سه رستوران و ارسال پرونده‌های آنها به تعزیرات حکومتی و احضار متهمان و اخذ دفاعیات آنها، تخلفات انتسابی محرز تشخیص داده شد.

قشلاقی یادآور شد: این سه نفر رستوران‌دار به دلیل استفاده نکردن از صندوق مکانیزه فروش به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 17 میلیون و 682 هزار ریال محکوم شدند.

وی محکومیت مدیر یک واحد پوشاک از طرف شعبه ششم تعزیرات حکومتی رشت به پرداخت 5 میلیون و 777 هزار ریال جزای نقدی را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان متذکر شد: به دنبال گزارش بازرسی اصناف رشت از این واحد صنفی و احضار و اخذ دفاعیات از متهم در شعبه ششم، تخلف گرانفروشی محرز تشخیص داده شد.

وی، از کشف مقدار 40 هزار لیتر سوخت که به صورت خارج از شبکه قانونی تهیه شده بود توسط پلیس خبر داد و یادآور شد: این شرکت متخلف به پرداخت 391 میلیون و 320 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده است.

قشلاقی، با تشریح جایگاه تعزیرات حکومتی تصریح کرد: تعزیرات حکومتی تنها دستگاه رسیدگی کننده به تخلفات اقتصادی در مجموعه دولت است.

وی، نقش رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی به مردم نسبت به حقوق خود را از عناصر مهم در کاهش تخلفات عنوان کرد.

انتهای پیام/2300/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول