اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایستگاه هفتم لیگ دسته 3 فوتبال ایران صورت می‌گیرد

شهرداری همدان به دنبال قطعی شدن صعود

تیم فوتبال شهرداری همدان در پی صعود به مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور است.

شهرداری همدان به دنبال قطعی شدن صعود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در هفته هفتم و در مرحله نخست به حساسیت بالایی رسیده است و در پنج هفته باقی مانده از این رقابت‌ها تیم‌ها رقابت فشرده‌ای با هم دارند.

مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور، امسال با تصمیم فدراسیون در دو مرحله برگزار می‌شود که در مرحله نخست پنج گروه 12 تیمی حضور دارند و باید رقابت‌های خود را در یک دور انجام دهند تا در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله بعد صعود کنند.

تیم فوتبال شهرداری همدان که در گروه سوم این مسابقات با 11 تیم دیگر این گروه ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار، شهرداری نقده، شهرداری بانه، دام و طیور روانسر، برق ارومیه، هرماس تبریز، شهرداری زنجان، پیروزی کامیاران، بعثت کرمانشاه، هلال‌ احمر ایلام و آذرکوثر تبریز جدال سختی را دارد.

تیم فوتبال شهرداری که یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های همدان در عرصه تیم‌داری در رشته فوتبال به حساب می‌آید و بعد از دسته‌گل و شاهکار اعضای شورای سوم شهر مبنی بر انحلال تیم فوتبال دسته دومی این تیم به همت حسن محمدی مدیرعامل اسبق این باشگاه در سال گذشته مجدد در این رشته و به صورت حرفه‌ای شروع به فعالیت کرده است.

سال گذشته این تیم با قهرمانی در لیگ برتر استان مجوز حضور در مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور را گرفت و به عنوان یکی از دو نماینده استان در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

تیم فوتبال شهرداری همدان که روند رو به رشدی را از ابتدای فصل آغاز کرده موفق شده در هفته‌های اخیر با کسب نتایج خوب خود را در رده دوم جدول رده‌بندی گروه سوم این مسابقات بالا بکشد و به عنوان یکی از مدعیان صعود به مرحله بعد معرفی شود.

کسب چهار پیروزی متوالی برابر تیم‌های برق ارومیه، آذرکوثر تبریز، بعثت کرمانشاه و هلال‌ احمر ایلام باعث شده تا تیم شهرداری همدان کار سختی برای صعود نداشته باشد و از 15 امتیاز وجود در پنج هفته پیش‌رو تنها شش امتیاز برای حضور در مرحله بعدی نیاز دارد.

تیم فوتبال شهرداری که از امکانات بسیار مناسبی و در حد یک تیم لیگ برتری از نظر زمین چمن اختصاصی، خوابگاه، سالن بدنسازی، مجموعه آبی(استخر، سونا و جکوزی) سرمایه‌گذاری خوبی در رشته فوتبال کرده که امید زیادی برای صعود از این مرحله و درخشش در لیگ دسته سوم کشور دارند.

این تیم در هفته هفتم در زنجان برابر تیم البرز شهرداری به میدان خواهد رفت تا با استفاده از دوندگی و تجربه بازیکنان خود با کسب سه امتیاز این مسابقه و ادامه روند پیروزی‌ها خود شرایط را در بالای جدول حفظ کند.

با توجه به کنار کشیدن نماینده روانسرا در رقابت‌های امسال و اعلام بازی‌ها سه بر صفر به نفع 11 تیم حاضر، تفاضل گل تیم بعثت کرمانشاه پایین‌تر از شهرداری خواهد شد و صدرنشینی به تیم همدانی خواهد رسید.

با رسیدن بازیکنان مصدوم تیم شهرداری در این بازی هادی گل‌محمدی مشکل زیادی برای رویارویی با تیم زنجانی ندارد و تنها حمید سراجچی و حسن ذوالفقاری به دلیل مصدومیت جزئی نمی‌توانند کنار تیم‌شان حضور داشته باشند.

تیم فوتبال شهرداری همدان تا پایان هفته ششم این مسابقات با کسب یک تساوی، یک شکست و چهار پیروزی متوالی با کسب 13 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم گروه سوم مسابقات لیگ سه قرار دارد و در مقابل تیم البرز شهرداری زنجان با کسب هفت امتیاز در رده هشتم این گروه جا خوش کرده است.

در چارچوب هفته هفتم این مسابقات تیم فوتبال شهرداری همدان عصر امروز دوشنبه 29 مهر از ساعت 15 در ورزشگاه انقلاب زنجان با تیم البرز شهرداری دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول