اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ دسته سوم کشور صورت گرفت

پیروزی ارزشمند شهرداری همدان برابر صدرنشین و باخت ذوب و فلزات در بانه

هفته پنجم مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور با یک پیروزی و یک باخت برای نمایندگان فوتبال همدان رقم خورد.

پیروزی ارزشمند شهرداری همدان برابر صدرنشین و باخت ذوب و فلزات در بانه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور، در هفته پنجم با انجام چند بازی مهم در شهرهای مختلف پیگیری شد.

مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم کشور، امسال با تصمیم فدراسیون در دو مرحله برگزار می‌شود که در مرحله نخست پنج گروه 12 تیمی حضور دارند و باید رقابت‌های خود را در یک دور انجام دهند تا در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله بعد صعود کنند.

شهرداری همدان و ذوب و فلزات بهار نمایندگان فوتبال همدان در گروه دوم این مسابقات با 10 تیم دیگر این گروه، شهرداری نقده، شهرداری بانه، دام و طیور روانسر، برق ارومیه، هرماس تبریز، شهرداری زنجان، پیروزی کامیاران، بعثت کرمانشاه، هلال‌ احمر ایلام و آذرکوثر تبریز جدال سختی دارند تا در نهایت از این مرحله دو تیم به دور دوم صعود کنند.

در هفته پنجم این مسابقات هر دو نماینده فوتبال همدان بازی خارج از خانه داشتند و باید در شهرهای کرمانشاه و بانه برابر حریفان خود به میدان بروند.

تیم فوتبال شهرداری همدان که با دو پیروزی، یک باخت و یک تساوی شرایط خوبی را در جدول داشت به مصاف تیم صدرنشین گروه بعثت کرمانشاه رفت و در یک رقابت پر برخورد و زیبا موفق شد در دقایق پایانی بازی را با پیروزی به اتمام برسانند.

شاگردان هادی گل‌محمدی که با کسب دو پیروزی متوالی از روحیه خوبی برای برد این بازی هم‌قسم شده بودند با تک گل دقیقه 93 محسن وفایی موفق شدند صدرنشین این گروه را از پیش رو بردارند و با توجه به تفاضل گل در رده دوم جدول قرار بگیرند.

کسب نتایج هفته پنجم در گروه دوم مسابقات لیگ سه تا حدودی وضعیت تیم‌های مدعی را مشخص کرده است و در هفته بعدی باید رقابت سخت و فشرده‎‌ای را در بالای جدول شاهد باشیم.

در هفته ششم این مسابقات تیم فوتبال شهرداری همدان روز دوشنبه 22 مهر از ساعت 15:15 در ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی مریانج از تیم هلال‌احمر ایلام پذیرایی خواهد کرد.

دیگر نماینده فوتبال استان تیم ذوب و فلزات بهار که در هفته قبل موفق شد یک پیروزی ارزشمند در خانه کسب کند و تیم البرز شهرداری زنجان را با شکست بدرقه کند، در هفته پنجم به مصاف تیم شهرداری در شهر بانه رفته بود.

در این بازی که پنج گل در بر داشت تیم میزبان موفق شد با حساب سه بر دو شاگردان علی ضمیری‌کامل را متوقف کند و دومین شکست این فصل را به این تیم تحمیل کند.

با کسب نتایجی که این هفته در این گروه صورت گرفته تیم ذوب و فلزات در بین هشت تیم گروه 12 تیمی قرار گرفته و در شش هفته باقی مانده برای ماندن در لیگ سه و قرار گرفتن در جایگاه سوم یا چهارم کار سختی را خواهد داشت.

تیم فوتبال ذوب و فلزات ولیعصر(عج) بهار در هفته ششم روز دوشنبه از ساعت 15:15 در ورزشگاه جوانان شهرستان بهار برابر تیم هرماس تبریز خواهد رفت.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول