اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر چرام:

برای آبادانی شهر هر شهروند باید خود را یک شهردار بداند

عضو شورای شهر چرام گفت: توسعه و تحول میسر نخواهد شد مگر با همدلی و اتحاد، و همه شهروندان باید دلسوز شهر بوده و برای آبادانی شهر هر شهروند باید خود را یک شهردار همراه و در کنار شهردار شهر بداند.

برای آبادانی شهر هر شهروند باید خود را یک شهردار بداند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، کاووس جانی‌پور صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه شهردار چرام اظهار کرد: به عنوان عضو کوچکی از جامعه اسلامی از حضور مردم در انتخابات 24 خرداد تقدیر می‌کنم.

عضو شورای شهر چرام عنوان کرد: یکی از امتیازها و برترین‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به سایر نظام‌های حکومتی دنیا در این است که مسئولان و مدیران دوران مسئولیت را فرصتی برای خدمت به مردم و اندوخته ذخیره آخرت خود می‌دانند.

وی افزود: عزت، اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی نیز حاصل همین تفکر و اندیشه و نگرش است که اگر خدای ناکرده در جایی نگاه ما به مسئولیت نگاه ابزاری برای رسیدن به خواهش‌های نفسانی باشد، آنگاه معتقدیم در مخمصه‌ای گرفتار شده‌ایم که باید برای رهایی از آن به خداوند بزرگ پناه ببریم.

این مسئول در ادامه با اشاره به موضوع جلسه و تقدیر از تلاش‌های یک خدمت‌گزار، گفت: گرد هم آمده‌ایم تا فرصت را برای برادر دیگری جهت خدمت در حوزه شهری فراهم کنیم که در واقع در قانون ملموس مملکت ما جلسه تودیع و معارفه یعنی دادن پرچم خدمت از دست برادری به دست برادری دیگر و باید بدانیم که همه سرباز نظام بوده و به این سربازی افتخار می‌کنیم.

جانی‌پور اظهار امیدواری کرد که شهردار جدید با توجه به ویژگی‌های بارزی که دارد بتواند گام‌های موثری در جهت پیشرفت و آبادانی چرام بر دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید بدانیم توسعه و تحول میسر نخواهد بود مگر با همدلی و اتحاد و این است که همه شهروندان باید دلسوز شهر بوده و برای آبادانی شهر باید هر شهروند خود را یک شهردار همراه و در کنار شهردار شهر بداند.

وی در ادامه تصریح کرد: شهرستان چرام شهرستان نوپایی است که قدمت شهرستانی آن کمتر از سه سال است اما خود واژه شهرستانی و موضوعات قبل از آن، انتظارات و خواسته‌های زیادی برای مردم ایجاد کرده است.

دو بانده کردن مسیر ورودی شهر چرام از طرف باشت و سامان‌دهی تنها دانشکده دولتی این شهرستان، بهسازی و آسفالت جاده چرام، چاسخار، طسوج و همچنین زیرسازی و آسفالت جاده واقع در حد فاصل دو راهی سادات از مواردی بود که عضو شورای شهر چرام خواستار در اولویت قرار گرفتن آن شد.

انتهای پیام/82002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول