اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل‌کنار:

اراده جدی برای توسعه بابل وجود ندارد

امام جمعه بابل‌کنار با اشاره به اینکه اراده جدی برای توسعه شهرستان بابل وجود ندارد، گفت: از وزیر راه وشهرسازی و استاندار مازندران انتظار داریم طرح ملی اتصال جاده مواصلاتی گنج‌افروز به لفور تسریع یابد.

اراده جدی برای توسعه بابل وجود ندارد

حجت‌الاسلام عباس باباییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل اظهار داشت: در دیدار روز گذشته ائمه جمعه شهرستان بابل با استاندار مازندران بر رفع مشکلات فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی، مشکلات جاد‌ه‌ای و تسریع در عملیات گازرسانی به روستاهای بابل تاکید شد.

وی افزود: در این دیدار استاندار مازندران با اعلام آمادگی برای رفع مشکلات و تنگناهای موجود در بخش اقتصادی و کشاورزی قول مساعد داد از هیچ‌گونه حمایتی در مورد توسعه مازندران دریغ نکند.

باباییان بیان داشت: با توجه به اینکه بابل‌کنار، بستری مناسب برای توسعه همه‌جانبه در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعت و مرکبات است از استاندار مازندران انتظار داریم سرمایه‌گذارانی برای توسعه استان، شهرستان و بخش‌ها شناسایی شوند تا زمینه رشد و توسعه مازندران فراهم شود.

امام جمعه بابل‌کنار با اشاره به اینکه بابل‌کنار جاده مواصلاتی از گنج‌افروز تا لفور به شهرستان شیرگاه را متصل می‌کند، تصریح کرد: داشتن جاده از ارکان مهم توسعه است و تا زمانی که جاده به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه ناسالم باشد انتظاری برای رشد و توسعه نیست.

باباییان اذعان داشت: از وزیر راه و شهرسازی و استاندار مازندران تقاضا داریم ادامه طرح ملی جاده بابل‌کنار از گنج‌افروز تا لفور به جاده شیرگاه تسریع و نسبت به تقویت شهرک‌های صنعتی و ایجاد ظرفیت قوی برای رشد و توسعه بیشتر بابل کنار اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون عزم و اراده جدی برای توسعه شهرستان بابل وجود ندارد، اذعان داشت: مسئولان باید با کمک یکدیگر و اهتمام جدی در رشد و توسعه تمام بخش‌ها، راه را برای خدمت‌رسانی به مردم هموار کنند و بر این اساس از استاندار مازندران انتظار داریم مدیرانی را برای شهرها و بخش‌ها انتخاب کنند که علاوه بر برجستگی و تجارب متعدد از تعامل بالایی با ائمه جمعه برخوردار باشند.

باباییان از برگزاری همایش توسعه پایدار بابل‌کنار در این بخش خبر داد و افزود: این همایش به منظور رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی بابل‌کنار، 20 آذرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی از اعلام حمایت استاندار مازندران از برگزاری این همایش در بابل‌کنار خبر داد.

انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول