اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد کرمان خبر داد

اختصاص 100 میلیون تومان بن‌کارت به نمایشگاه کتاب کرمان/رونمایی از کلیات خواجوی کرمانی

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در پی استقبال چشمگیر اهالی دیار کریمان از دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کرمان‌، میزان بن‌کارت الکترونیکی خرید کتاب 100 میلیون تومان دیگر افزایش یافت.

اختصاص 100 میلیون تومان بن‌کارت به نمایشگاه کتاب کرمان/رونمایی از کلیات خواجوی کرمانی

احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در پی استقبال چشمگیر اهالی دیار کریمان از دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کرمان‌، میزان بن‌کارت الکترونیکی خرید کتاب 100 میلیون تومان دیگر افزایش یافت.

وی بیان داشت: پیش از این برای نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان 450 میلیون تومان بن کارت الکترونیکی خرید کتاب در نظر گرفته شده بود،‌ اما استقبال مخاطبان و علاقمندان به کتاب موجب شد تا با هماهنگی‌های لازم 100 میلیون تومان بن‌کارت دیگر برای خرید از دوازدهمین نمایشگاه کتاب کرمان اختصاص یابد.

سعیدی با اشاره به رونمایی از نسخه چاپ شده و با‌ارزش کلیات کمال‌الدین ابوالعطا محمود ابن علی متخلص به «خواجوی کرمانی» ابراز داشت:‌ مراسم رونمایی از این کتاب نفیس صبح روز چهارشنبه در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور ادبا، نویسندگان، شاعران، اساتید دانشگاه، محققان و پژوهشگران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این کتاب نفیس در سده هفتم هجری و در زمان حیات شاعر توسط یک خوشنویس اهل کرمان گردآوری و به قلم تحریر در‌آمده و تا به امروز در گنجینه نسخ خطی موزه ملک تهران نگهداری شده است.

سعیدی گفت: امیدواریم پیگیری چاپ این اثر که نمونه‌ای از اهتمام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان طی سال‌های گذشته به بخش نرم‌افزاری حوزه فرهنگ در کنار کارهای توسعه‌ای و عمرانی بوده مورد توجه و قبول جامعه فرهنگی و ادبی به ویژه فرهیختگان و کرمان پژوهان قرار گیرد.

انتهای پیام/2446/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول