اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

انرژی هسته‌ای با اتکا به جوانان برومند به دست آمد

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: فناوری صلح آمیز انرژی هسته‌ای با اتکا به جوانان برومند و رهنمودهای رهبری به دست آمده است.

انرژی هسته‌ای با اتکا به جوانان برومند به دست آمد

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: این دستاورد بزرگ و انرژی هسته‌ای با تلاش روز افزون دانشمندان جوان، توانمند و متعهد کشورمان و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست آمده است و برای این اوج رسیدن شهدای زیادی را ملت تقدیم کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ملت بزرگ کشورمان همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های ملی و بین‌المللی هستند، ادامه داد: ملت انقلابی کشور برای پاسداشت خون شهدای خود همواره از دست‌اندرکاران نظام دفاع می‌کنند تا حقوق‌مان در پرونده هسته‌ای حفظ شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این دستاورد بزرگ خود مقدمه‌ای برای موفقیت‌ها و پیشرفت‌های بیشتر در زمینه‌های دیگر است، ادامه داد: انرژی هسته‌ای در عرصه‌های زیادی ما را از بیگانگان بی‌نیاز و خودکفا می‌کند، پس باید برای بسط و توسعه دامنه این علم گام برداشت.

فتاحی بر لزوم رشد هماهنگ اخلاق و صنعت تاکید کرد و ادامه داد: در ایران اسلامی آموزه‌های دینی از ریشه‌های عمیقی برخوردار است، بنابراین هر علم و صنعتی را فقط در راستای رشد و تعالی انسان و برای تحقق اهداف بشردوستانه به کار می‌گیرند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی به دنبال عقب نگه داشتن ملت ما از قافله پیشرفت و توسعه هستند، خاطرنشان کرد: به مدد جوانان متخصص و انقلابی هر روز یکی از قله‌های افتخار در این مرز و بوم فتح می‌شود.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول