اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زاهدان:

دنیا بداند ملت ایران در بحث انرژی هسته‌ای یک گام عقب نشینی نمی‌کند

امام جمعه موقت زاهدان گفت: دنیا بداند ملت ایران در بحث انرژی هسته‌ای یک گام عقب نشینی نمی‌کند و عقب نشینی از انرژی هسته‌ای خط قرمز تیم مذاکره کننده با گروه5+1 قرار گیرد.

دنیا بداند ملت ایران در بحث انرژی هسته‌ای یک گام عقب نشینی نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن تبریک عید غدیرخم اظهار داشت: عید بزرگ الهی عامل وحدت و اتحاد مسلمانان و روز کمال دین و اتمام نعمت پروردگار بر انسان‌ها است و اگر غدیر نبود دین اسلام کامل نمی‎شد، امامت و ولایت آمد تا اسلام برای همیشه در جامعه بشری ماندگار و کامل شود.

وی اضافه کرد: ملت ایران در بحث ارتباط دوستانه با کشورهای دنیا مخالف نیست اما کشور آمریکا با سابقه 60 ساله توطئه و کارنامه سیاه علیه ایران مورد اعتماد نیست و همان فرمایش مقام معظم رهبری است که رابطه آمریکا با ایران رابط گرگ با میش است که هر روز با یک ترفند در تلاش فروپاشی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: اصول و دستورالعمل استفاده از انرژی صلح آمیز هسته‌ای مشخص است. اگر تیم مذاکره کننده با ایران صداقت داشته باشند، مذاکرات به انحراف نخواهد رفت.

حمیدی بیان کرد: در بحث هسته‎ای کشورهای اروپایی و آمریکا با کشورمان صادق نیستند وموضوع هسته‎ای را به حاشیه می برند،  آنها به بهانه‎های مختلف از جمله اینکه ایران، رژیم اسرائیل به رسمیت نمی‎شناسد به کشورمان تحریم‌ها و تهدیدها را تحمیل می‎کنند و به هنگام مذاکرات هسته ای این موضوعات را مطرح می‎کنند در حالی که این مورد هیچ ربطی به استفاده کشورمان از انرژی هسته‎ای ندارد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: گفت‌وگو اصولی دارد که باید رعایت شود، 10 سال از این گفت‌وگوها می‌گذرد و نتیجه‌ای حاصل نشده چون طرف مذاکره کننده حرف درستی برای گفتن و صلابت لازم را نداشت تا هنگامی که گروه مذاکره کننده غربی از اصل موضوع طفره بروند و در حرف‌های آنها صداقت وجود نباشد راه ناکجاآباد مذاکره ادامه دارد و این مذاکرات به جایی نخواهد رسید.

وی با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم نیز بیان داشت: عید بزرگ الهی عامل وحدت و اتحاد مسلمانان و روز کمال دین و اتمام نعمت پروردگار بر انسان‌ها است و اگر غدیر نبود دین اسلام کامل نمی‎شد، امامت و ولایت آمد تا اسلام برای همیشه در جامعه بشری ماندگار و کامل شود.

انتهای پیام/75004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول