اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر:

8 هزار دانش‌آموز بوشهری حائز شرایط دریافت گواهینامه رانندگی هستند

مسئول آموزش ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: هشت هزار دانش‌آموز استان بوشهر حائز شرایط برای دریافت گواهینامه رانندگی هستند.

8 هزار دانش‌آموز بوشهری حائز شرایط دریافت گواهینامه رانندگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، خدارحم آبادی صبح امروز در نشست با مسئولان آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: دانش‌آموزان قشر حساس و مهمی هستند و باید اقدامات لازم نسبت به تامین سلامت و امنیت این قشر انجام شود.

وی افزود: با همکاری آموزش و پرورش، تاکنون چند برنامه ارزشمند در مدارس شهرستان‌های 10 گانه استان انجام گرفته که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

مسئول آموزش ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر از ارائه آموزش‌های تخصصی ترافیکی به دانش‌آموزان استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال‌جاری این مسئله مورد تاکید بیشتر قرار می‌گیرد.

آبادی تصریح کرد: طی دو سال اخیر آموزش‌های مسائل ترافیکی به 66 هزار نفر در استان بوشهر ارائه شده است و تلاش می‌کنیم که افراد بیشتری از این آموزش‌ها بهره‌مند شوند.

وی با بیان این‌که هشت هزار دانش‌آموز استان بوشهر حائز شرایط برای دریافت گواهینامه رانندگی هستند، گفت: امیدوار هستیم با پیگیری بیشتر تمام واجدان شرایط برای گرفتن گواهینامه اهتمام ورزند.

این مسئول از راه‌اندازی پلیس مدرسه در مدارس استان بوشهر خبر داد و افزود: با تلاش صورت گرفته در شهرستان‌های بوشهر و کنگان و دشتستان در هر مدرسه یک مربی به عنوان مربی آموزش راهنمایی و رانندگی تعیین کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم در تمام شهرستان‌ها نسبت به راه‌اندازی پلیس مدرسه اقدام کنیم.

آبادی در ادامه برنامه‌های پلیس راهور را برای اجرا در مدارس تشریح کرد و از مدیران خواست با حوصله و دقت مسئله سرویس مدارس را پیگیری کنند.

وی گفت: برای همه سرویس‌ها با کمک مدیریت آموزش و پرورش و همکاری پلیس راهور مجوز صادر خواهد شد.

آبادی در پایان به سئوالات مدیران و مسئولین مجتمع‌های آموزشی پاسخ داد.

انتهای پیام/2452/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول