اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز عید قربان صورت گرفت

بازرسی از بیش از 12 هزار رأس دام زنده در سیستان و بلوچستان

سرپرست اداره‎کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: 12 هزار و 297 رأس دام زنده و هفت هزار و 149 لاشه قربانی در روز عید سعید قربان مورد بازرسی بهداشتی کارشناسان این اداره‌کل قرار گرفت.

بازرسی از بیش از 12 هزار رأس دام زنده در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دامپزشکی سیستان و بلوچستان، مهدی حسینی اظهار داشت: برای حفظ سلامت مصرف‌کنندگان و پیشگیری از بیماری‎های قابل انتقال بین انسان و دام در روز عید سعید قربان، دام‎های سبک و سنگین و همچنین لاشه دام‎های سیستان و بلوچستان مورد بازرسی قرار گرفت.

سرپرست اداره‎کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان ادامه داد: شبکه دامپزشکی سیستان و بلوچستان در روز عید سعید قربان با راه‎اندازی و ساماندهی 162 گروه شامل 36 گروه سیار و 26 گروه ثابت همچون سال‎های گذشته اقدام به نظارت بهداشتی بر قربانی کردن دام‎ها و نذورات مردم کرد.

وی اضافه کرد: در این زمینه 115 کارشناس بهداشتی گوشت و ناظر شرعی اقدام به معاینه رایگان و نظارت بهداشتی و شرعی قربانی مردم کردند.

حسینی در پایان متذکر شد: درمانگاه‎های دامپزشکی و کشتارگاه‌های سیستان و بلوچستان نیز در این روز خدمات رایگان دامپزشکی به مردم سیستان و بلوچستان ارائه دادند.

انتهای پیام/75004/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول