اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس خبر داد

بهره‌‌مندی بیش از 2 هزار خانوار ادیان قانونی از خدمات کمیته امداد فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس از بهره‌مندی 2 هزار و 439 خانوار اهل تسنن و 18 خانوار سایر ادیان قانونی از خدمات حمایتی این نهاد مردمی در استان خبر داد.

بهره‌‌مندی بیش از 2 هزار خانوار ادیان قانونی از خدمات کمیته امداد فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان فارس، علی اللهیاری با بیان این‌که خدمات بی‌حد و مرز کمیته امداد امام خمینی جنبه بشردوستانه دارد، گفت: در راستای تقویت، انسجام و همبستگی ملی، تمام خانواده‌های نیازمند از شیعه، سنی و سایر ادیان قانونی کشور می‌توانند از حمایت‌های این نهاد برخوردار شوند.

وی با اشاره به این‌که جهان اسلام متشکل از ادیان مختلف آسمانی، باید در مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی یار و یاور یکدیگر باشند، افزود: خیران و نیکوکاران اهل تسنن و سایر ادیان نیز در  مشارکت‌های مردمی نقش فعال و چشمگیری با کمیته امداد امام خمینی استان فارس دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس در مورد پایان یافتن فعالیت‌های اداری و عمرانی این نهاد تا خرداد ماه 1392 گفت: طرح آمارگیری سالانه و استخراج گزارش عملکرد این اداره کل در سال گذشته از اول تیر ماه آغاز و در 20 مرداد ماه امسال به پایان رسیده است.

اللهیاری در ادامه اظهار داشت: در این طرح که بیش از یک ماه به طول انجامید 30 نفر از کارشناسان مختلف حوزه برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات کار استخراج فرم‌های آماری و گزارش عملکرد استان فارس را بر عهده داشتند.

وی تصریح کرد: در گزارش ارائه شده بالغ بر یک‌هزار قلم مهم آماری و اطلاعات مربوط به مددجویان در سرفصل‌های مختلف امداد در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس خاطرنشان کرد: آمار و اطلاعات دقیق و به‌هنگام پایه و اساس تصمیم‌گیری صحیح و برنامه‌ریزی درست در سازمان‌ها بوده و در این راستا انجام کارها با آمار و اطلاعات صحیح امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/2448/م/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول