اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن معدن مازندران خبر داد

تشکیل کمیته‌ تخصصی رشته‌های معدنی در مازندران

رئیس انجمن معدن خانه صنعت، معدن وتجارت مازندران از تشکیل کمیته‌های تخصصی رشته‌های معدنی برای نخستین بار در استان خبر داد.

تشکیل کمیته‌ تخصصی رشته‌های معدنی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران، نصرالله صدرزاده در آستانه سومین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرس این انجمن اظهار داشت: اصلی‌ترین وظیفه انجمن شناسایی و پیگیری رفع مشکلات و مشاوره برای اعضا بوده که همواره در جهت تحقق آنها اقدام کردیم.

وی افزود: جای خالی و خلا وجود کمیته‌های تخصصی برای رشته‌ها و شاخه‌های مختلف معدنی در سطح مازندران احساس می‌شد که انجمن معدن مبادرت به این کار کرد.

این مسئول ابراز داشت: کمیته‌های مربوطه شامل شن و ماسه، سنگ لاشه، زغال‌سنگ، فلورین و سنگ‌های تزئینی و پوکه معدنی هستند و به جهت اهمیت مباحث و موضوعات حقوقی پیگیر راه‌اندازی و پیاده‌سازی شورای تخصصی حل اختلاف در شهرهای ساری و آمل بودیم.

رئیس انجمن معدن مازندران حاصل نشست‌های متعدد با مقامات استانی و کشوری به‌ویژه معاون معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت و استاندار مازندران را مفید و موثر خواند.

صدرزاده عضویت و پیگیری مصوبات شورای راهبردی صنعت، معدن و تجارت، کارگروه اقتصادی، برگزاری همایش معدن و صنایع معدنی در سوادکوه، شناسایی و انتصاب واحدهای نمونه، مشارکت در برنامه رادیویی و ایجاد سایت را از جمله اقدامات انجمن در سال گذشته دانست.

صدرزاده آمادگی انجمن معدن مازندران را در رابطه با مشاوره صدور پروانه اکتشاف و ثبت محدوده در قالب تفاهم‌نامه منعقده  فی‌مابین خانه صنعت، معدن و تجارت با وزارتخانه مربوطه اعلام کرد.

وی از همه مدیران واحدهای معدنی خواست در انتخابات انجمن معدن مازندران که راس ساعت 9 صبح روز دوشنبه 29 مهر ماه امسال در سالن اجتماعات سازمان بازرگانی سابق برگزار می‌شود مشارکت فعالی داشته باشند.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول