اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی حوزه هنری صورت می‌گیرد

برگزاری نشست شب ادبیات کودک و نوجوان در ملایر

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان از برپایی سی و هفتمین نشست شب ادبیات کودک و نوجوان همدان با حضور علاقه‌مندان و فعالان این رشته در سینما بهمن ملایر خبر داد.

برگزاری نشست شب ادبیات کودک و نوجوان در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان همدان، تیمور آقامحمدی اظهار داشت: به همت حوزه هنری استان همدان شب ادبیات کودک و نوجوان در ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: حوزه هنری استان همدان به عنوان تنها برگزارکننده نشست‌های تخصصی ادبیات کودک و نوجوان در استان، سال گذشته با آغاز فعالیت خانه ادبیات کودک و نوجوان، ادامه کار خود را در این زمینه به صورت تخصصی‌تر دنبال کرد و اکنون نیز با برپایی نشست‌های ماهانه خود در دیگر شهرهای استان، دامنه فعالیت را گسترده‌تر کرده است.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان گفت: تعدادی از فعالان نشست‌های ماهانه شب ادبیات کودک و نوجوان استان از شهرستان‌هایی نظیر ملایر، اسدآباد و بهار در این برنامه حضور دارند که با برپایی دوره‏‌های این نشست‏‌ها در دیگر شهرستان‌ها، امکان دسترسی تمام علاقه‌مندان به فراهم می‌شود.

وی ادامه داد: سی و هفتمین نشست ماهانه شب ادبیات کودک و نوجوان همدان با حضور علاقه‌مندان و فعالان این رشته روز چهارشنبه یکم آبان ماه از ساعت 14 و در طبقه فوقانی سینما بهمن ملایر برگزار می‌شود.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: در این نشست شاعران و نویسندگان عرصه کودک و نوجوان گردهم آمده و ضمن طرح مباحث تخصصی ادبی، به خوانش و بررسی تازه‌ترین آثار خود خواهند پرداخت.

وی گفت: این نشست‌ها با هدف آشنایی هنرمندان شهرستان ها با یکدیگر، تشویق آنان برای خلق آثار فاخر و ماندگار و نیز حمایت از شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان مقیم شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/89025/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول