اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان چابهار:

سپاه پاسداران حافظ تمام عیاری برای انقلاب است

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: سپاه پاسداران حافظ تمام عیاری برای انقلاب و دستاوردهای آن است.

سپاه پاسداران حافظ تمام عیاری برای انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی ظهر امروز در آیین ارتقای ناحیه سپاه شهرستان چابهار به سپاه شهرستانی که با حضور مسئولان شهرستانی، نماینده مردم چابهار، کنارک، نیکشهر در مجلس،فرماندهان نظامی، خانواده معظم شهدا و اعضای شورای تامین شهرستان در محل ناحیه سپاه شهرستان چابهار برگزار شد، اظهار داشت: مزدوران خود فروخته که خود را در لباس اهل سنت جا زده بودند تا با استفاده از این ترفند مذهبی، قومیتی بتوانند اهداف تفرقه انگیزانه خود را در استانی که شیعه و سنی برادرانه با هم و در کنار هم هستند را عملیاتی کنند.

امام جمعه چابهار ادامه داد: عملیات تروریستی تاسوعای حسینی، مسجد امام حسین(ع) چابهار فقط و فقط برای تخریب اهل سنت طراحی و عملیاتی شده بود و این مزدوران درصدد بودند تا اهل سنت را همراه خود نشان داده و از این طریق جنگ مذهبی و قومیتی را در چابهار که پیشانی توسعه شرق کشور قرار دارد را با چالش‌های امنیتی مواجه کنند.

این مسئول یادآور شد: ملت هوشیار ایران این اقدامات را فارغ از دیدگاه‎های دینی اهل سنت می‌داند که توسط مزدوران اجنبی به اجرا گذاشته شده و این مهم تمام معادلات فکری مزدوران جیره خوار استکبار را برهم زده و بدانند که اهل سنت دل بسته به نظام بوده و در تفکرات اهل سنت هیچگاه کشتن شیعیان وجود ندارد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران نشات گرفته از انقلاب اسلامی بوده و به همین دلیل حافظ تمام عیاری برای انقلاب و دستاوردهای آن قرار دارد به گونه‌ایی که امروز شاهد هستیم سپاه در عرصه‌های مختلف مقتدرانه در راستای اهداف انقلاب گام برداشته و فضا را برای هرگونه تحرک دشمنان داخلی و خارجی ناامن کرده است.

موسوی با بیان اینکه برای تامین امنیت باید هزینه کرد، اذعان داشت: سپاه با واگذاری تامین امنیت به نیروهای بومی توانسته است توطئه‌های بیگانگان را در این منطقه به خوبی خنثی کند اذعان داشت: بومی سازی امنیت در استان حساس سیستان و بلوچستان به عنوان یک دستاورد مهم و ماندگار می‌تواند بسیاری از تهدیدات را به فرصت‌های طلایی در راستای توسعه همه جانبه این استان مرزی مبدل سازد.

انتهای پیام/75007/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول