اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

ارتقای روحیات انقلابی و جهت‌گیری‌های انقلاب وظیفه سپاه است

امام جمعه شاهرود گفت: ارتقای روحیات انقلابی و جهت‌گیری‌های انقلاب وظیفه سپاه از منظر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

ارتقای روحیات انقلابی و جهت‌گیری‌های انقلاب وظیفه سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود ترابی یکشنبه‌ شب در گردهمایی هیئت عاشقان ولایت شجره طیبه صالحین شاهرود که با حضور 250 نفر از مسئولان و فرماندهان بسیج در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه جای صحبت نیست؛ چرا که شبکه اجتماعی خوبی شکل گرفته است که نگاه مقام معظم رهبری را به خود دوخته و تأکید کرده‌اند که این شبکه بالنده و اثربخش شود.

وی افزود: اگر نگاه اثربخش داشته باشیم، جلسه‌ای در این راه در شهرستان شاهرود نداریم که اهداف انقلاب را تحقق و تحلیل کند و باید قیمت این جلسه را بدانیم و باید استفاده‌هایی متفاوت از این جلسه داشته باشیم.

امام جمعه شاهرود تصریح کرد: بالاترین کار ولایت این است که جهت‌گیری انقلابی و حرکت بزرگی که مردم دارند را ارتقا بخشد و مواظبت کند.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) هدف را بالنده‌تر می‌کرد و ارتقای هدف می‌بخشید و در تعریف رهبری از وظایف سپاه، ارتقای روحیات انقلابی و جهت‌گیری‌های انقلاب وظیفه سپاه است.

ترابی با بیان اینکه که اگر شمشیر انقلاب تیزتر و برنده‌تر شد، معلوم می‌شود که عملکرد صحیح است، افزود: باید در جامعه ظرفیتی به وسیله تبعیت و انسجام در تبعیت عاقلانه و عالمانه بودن ایجاد کنیم که قدرت ولی افزوده شود.

امام جمعه شاهرود افزود: اختیارات همیشه بوده ولی برخی نتوانستند خوب عمل کنند و باید آن قدر تسلیم باشیم که برابر دستورات ولی امر مقاومت نکنیم.

وی با اشاره به دعای «سمات» گفت: در دعای سمات و در مقدمه آن تعبیری داریم که «اگر در جمعه برای عبادت‌ها توفیق پیدا نکردی، سعی کن که این دعا را نگاه کنی» و باید به این امر توجه شود.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول