اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا دقایقی دیگر

پیکر مطهر 5 شهید پاسدار سپاه بیت‌المقدس تشییع می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان از تشییع پیکر مطهر 5 شهید پاسدار سپاه بیت‌المقدس کردستان در شهرستان بانه خبر داد.

پیکر مطهر 5 شهید پاسدار سپاه بیت‌المقدس تشییع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ظهر دیروز 5 نفر از پاسداران سپاه بانه در درگیری با عناصر ضدانقلاب در منطقه ساوان این شهرستان به شهادت رسیدند و دو نفر نیز زخمی شدند.

محمد سلیمانی در گفت‌و‌گوی تلفنی با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: پیکر مطهر شهیدان حاج مطلب احمدیان، فتاح محمدی، جلال مصطفایی، لقمان حسینی و شهید مخدومی تا دقایقی دیگر در شهرستان بانه تشییع می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: چهار تن از شهدای درگیری دیروز بانه‌ای هستند که پیکر مطهر دو نفر از این شهیدان بعد از تشییع، در گلزار شهدای بانه تدفین می‌شوند و پیکر مطهر دو نفر دیگر به روستاهای زادگاهشان در همین شهرستان انتقال می‌یابد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان خاطرنشان کرد: پیکر پاک شهید مخدومی نیز بعد از تشییع برای خاکسپاری به شهرستان قروه انتقال داده می‌شود.

به گفته وی، براساس اطلاعات موجود شهید حاج مطلب احمدیان از رزمندگان این استان با 30 سال سابقه خدمت است و آمار و اطلاعات دیگر شهدا نیز به زودی اعلام می‌شود.

شایان ذکر است؛ چند مدت پیش نیز چهار تن دیگر از پاسداران سپاه کامیاران بر اثر انفجار مین‌های باقی‌مانده از دوران جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/79002/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول