اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعلام رسمی فدراسیون وزنه‌برداری درباره 2 ملی‌پوش

محرومیت قریب‌الوقوع 2 وزنه‌بردار اصفهانی به علت دوپینگ

با اعلام صریح رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد دوپینگ دو وزنه‌بردار ملی‌پوش اصفهانی، باید منتظر اعلام نهایی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در خصوص محرومیت این ملی‌پوشان باشیم.

محرومیت قریب‌الوقوع 2 وزنه‌بردار اصفهانی به علت دوپینگ

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از مدت‌ها که شایعه دوپینگ دو وزنه‌بردار اصفهانی در رسانه‌های مختلف مطرح بود، سرانجام رئیس فدراسیون وزنه‌برداری این شایعه را تایید کرد.

حسین رضا‌زاده در گفت‌وگویی که روی خروجی سایت فدراسیون وزنه‌برداری رفته است، اعلام کرده همانطور که در کنگره سالیانه فدراسیون جهانی اعلام شد نمونه دو پینگ دو وزنه‌بردار کشورمان مثبت اعلام شده است.

به اعتقاد رضازاده این به معنای قطعی بودن دوپینگ این دو وزنه‌بردار نیست، ما در موعد مقرر نسبت به جواب نمونه گیری‌ها اعتراض کردیم و با ارائه مستندات لازم، در تلاش هستیم تا مانع محرومیت این دو وزنه‌بردار شویم.

وی با انتقاد از کسانی که تلاش فدراسیون برای اثبات بی‌گناهی وزنه‌برداران را، مخفی‌کاری عنوان می کنند، افزود: به لحاظ قانونی نه فدراسیون جهانی و نه فدراسیون‌های ملی تا قبل از قطعی شدن محرومیت یک ورزشکار دوپینگی اجازه ندارند اسم او را اعلام کنند.

به گزارش فارس، سهراب مرادی و رشید شریفی دو وزنه‌بردار لنجانی هستند که در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان قهرمانی دست پیدا کردند اما پس از آن هر دو به دلیل مصدومیت، از اردوی تیم ملی کنار رفتند و با وضعیت فعلی باید منتظر اعلام رسمی محرومیت این دو وزنه‌بردار از سوی فدراسیون جهانی وزنه برداری باشیم.

انتهای پیام/63006/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول