اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم آبان ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری چهارمین دوره انتخابات تشکل‌های مذهبی فارس

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: همزمان با سراسر کشور، چهارمین دوره انتخابات شورای تشکل‌ها و هیئت‌های دینی و تخصصی، سوم آبان ماه سال جاری در این استان برگزار می‌شود.

برگزاری چهارمین دوره انتخابات تشکل‌های مذهبی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام سید ولی‌الله محمودی نژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 3 هزار و 852 هیئت دارای مجوز در این دوره از انتخابات در استان فارس شرکت می‌کنند، که از این تعداد صلاحیت 482 کاندید تائید شده و پس از رای‌گیری 147 نفر به عنوان اعضای شوراهای هیئت‌های مذهبی معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه، 270 نفر در سراسر فارس مسئولیت نظارت 27 حوزه انتخاباتی را در 30 شهرستان این استان بر عهده دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس تصریح کرد: تعداد کاندیداهای انتخاب شده در این دوره از انتخابات در شهرستان شیراز 9 نفر و دیگر شهرستان ها هفت نفر، و شهرهای کوچک پنج نفر هستند.

محمودی نژاد تصریح کرد: زمان برگزاری انتخابات از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 12 و در صورت افزایش تعداد شرکت‌کنندگان این زمان قابل تمدید است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس بیان داشت: اعتراض احتمالی کاندیداها به نحوه برگزاری انتخابات، 48 ساعت بعد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

محمودی نژاد از اعزام 4 هزار طلبه، مبلغ و مداح در برپایی آیین سوگواری ماه محرم از سوی سازمان تبلیغات، حوزه‌های علمیه و اداره کل اوقاف و امور خیریه بخش‌ها، شهرها و روستاهای استان فارس خبر داد و افزود: برای حفظ شعائر دینی و به ویژه عزاداری‌ها، برنامه‌های متنوعی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی این استان در شهرها، روستاها به ویژه در صحن مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول