اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خواستار شد

بازسازی فضای جبهه با هدف انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان

فرماندار دشتی گفت: با بازسازی فضای جبهه برای نسل کنونی که در دوران دفاع مقدس نبوده‌اند می‌توان فرهنگ دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان را به نسل‌های جدید انتقال داد.

بازسازی فضای جبهه با هدف انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سید علی هاشمی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره 214 شهید شهرستان دشتی گفت: عزت، سربلندی، افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون ایثارگری و فداکاری شهدا و ایثارگران و صبر خانواده‌های معظم شهداست.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: هدف از برگزاری یادواره شهدا آشنایی  نسل جوان با شجاعت، شهامت، فداکاری و فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان و شهدای نبرد مقدس است.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدای شهرستان امسال باید در فضای باز برگزار شود، گفت: با بازسازی فضای جبهه برای نسل کنونی که در دوران دفاع مقدس نبوده‌اند می‌توان فرهنگ دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان را به نسل‌های جدید انتقال داد.

هاشمی  خواستار برگزاری هر چه باشکوه‌تر این یادواره در شهرستان شد.

امام جمعه شهر خورموج نیز گفت: افتخار خانواده شهدا تقدیم شهید به نظام و اسلام است و امروز خانواده‌های شهدا به خود افتخار می‌کنند که چنین عزیزانی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده‌اند.

حجت الاسلام عبدالحسین مصلح یادآورشد: شهدا احتیاج به ما ندارند ولی ما نیازمند دعای شهدا هستیم و تجلیل از مقام شهدا وظیفه ماست زیرا ما هر چه داریم از شهدا و صبر خانواده‌های آنها است.

مصلح خاطرنشان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به تعبیر مقام معظم رهبری کمتر از شهادت نیست یعنی می‌توان اثر گذاری دفاع مقدس و روحیه مقاومت و شهادت‌طلبی را بدین طریق در جامعه حفظ کرد.

پس از بحث و بررسی مقرر شد یادواره  سرداران  214 شهید دفاع مقدس در هفتم آذرماه امسال در شهر خورموج برگزار شود.

انتهای پیام/66001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول