اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان خبر داد

جذب 9 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت سالن حوادث غیرمترقبه شوشتر

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان از جذب 9 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت سالن چند منظوره حوادث غیرمترقبه شهرداری شوشتر خبر داد.

جذب 9 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت سالن حوادث غیرمترقبه شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمدرضا آملازاده صبح امروز در مراسم افتتاح سالن چند منظوره حوادث غیرمترقبه شهرستان شوشتر اظهار کرد: این سالن با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال در این شهرستان ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت سالن‌های چند منظوره در شهرهای استان از سال‌ها پیش آغاز شده است، افزود: ساخت این سالن‌ها با اعتبارات استانی انجام شده است.

آملازاده با اشاره به مساحت این سالن گفت: این سالن با زیربنای یک‌هزار و 260 متر زیربنا دارد که در نوع خود بی‌نظیر است و قابلیت زیادی برای استفاده در شرایط حساس دارد.

وی با اشاره به نحوه استفاده از این سالن در شرایط غیر ضرور گفت: در شرایط غیر حوادث می‌توان از این سالن به عنوان سالن آموزش نیروهای امدادی و یا ارائه آموزش‌های همگانی مبارزه با حوادث غیرمترقبه استفاده کرد.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان تاکید کرد: در بسیاری از شهرهای حادثه خیز استان در حال ساخت سالن جند منظوره حوادث غیرمترقبه هستیم و به این دلیل شهرستان شوشتر جزو نخستین شهرستان‌هایی است که سالن حوادث غیرمترقبه‌اش راه‌اندازی و به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: می‌توان برای آماده نگهداشتن آمادگی جسمانی نیروهای امدادی شهرستان شوشتر از این سالن نیز به عنوان سالن‌های ورزشی و امادگی جسمانی استفاده کرد.

انتهای پیام/72006/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول