اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله معلمی:

ترور دانشمندان سند خشم دشمن از اوج علمی فرزندان ایران است

امام جمعه قائمشهر با اشاره به ترور دانشمندان ایرانی گفت: این اعمال سند خشم دشمنان از پیروزی و اوج علمی فرزندان ایرانی است.

ترور دانشمندان سند خشم دشمن از اوج علمی فرزندان ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی پیش‌ازظهر امروز در برنامه مناسبتی هفته پیوند در دبستان شاهد پسران قائمشهر با تاثیرگذار خواندن ارتباط اولیا و مربیان دانش‌آموزان و تاکید بر جدی گرفتن این امر مهم به برتری علمی ایرانیان در جهان اشاره کرد.

وی با اشاره به ناصالح بودن برخی فرزندان و مرتکبان جرم‌های غیرانسانی بیان داشت: بی‌توجهی و رها کردن فرزند نتیجه‌ای جز این برای جامعه و خانواده ندارد. 

معلمی تاکید کرد: برای مهار و تربیت فرزند نباید آنها را در خانه زنجیر کرد، بلکه با فراهم کردن بسترهای تعالی علمی و رفتاری فرزندان را مراقبت و کنترل کنیم و بهترین راه برای تحقق این امر تعامل و ارتباط مستمر اولیای دانش‌آموز با مربیان مدرسه فرزندشان است.

وی با اشاره به فراهم نبودن بستر رشد علمی در دوران شاهنشاهی تصریح کرد: در دوران گذشته صاحبان نبوغ برجسته در کشور کم نبودند، ولی در داخل کشور فرصت رشد استعداد آنها وجود نداشت که اگر این فرصت فراهم بود، ما از صنایع گوناگون عقب نمی‌ماندیم.

امام جمعه قائمشهر تاکید کرد: بعد از انقلاب فرصت رشد علمی در کشور بیش از گذشته فراهم شد و اوج این توجه نشست رهبر معظم انقلاب با دانشجویان و نخبگان است.

معلمی با اشاره به ترور دانشمندان ایرانی اذعان داشت: این اعمال سند خشم دشمنان کشور از پیروزی و اوج علمی فرزندان ایرانی است که با الگوی بومی از ترس رشد روز افزون ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی به ترور جوانان این کشور دست می‌زنند.

انتهای پیام/86008/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول