اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه خبر داد

ایجاد دبستان تخصصی قرآنی در وحدتیه

رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه از ایجاد دبستان تخصصی قرآنی در وحدتیه خبر داد.

ایجاد دبستان تخصصی قرآنی در وحدتیه

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کرامت کشاورز صبح امروز در نشست شورای فرهنگی وحدتیه اظهار داشت: توجه به مسایل و معضلات فرهنگی و دینی امری لازم است و نباید مورد غفلت واقع شود.

وی ضمن تقدیر از حضور و توجه مسئولان به مسایل فرهنگی و دینی، شکل‌گیری این تشکل را به فال نیک گرفت و بیان کرد: بحث فرهنگی همیشه یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه‌های ماست که متاسفانه در سطح شهر جدی گرفته نشده است.

رئیس شورای اسلامی وحدتیه ابراز داشت: بدون تردید بحث فرهنگی مستلزم هزینه و اعتبار است و برای این که این تشکل پایدار بماند باید هزینه‌هایی برای آن در نظر گرفته شود.

کشاورز بر لزوم تداوم نشست ماهانه شورای فرهنگی تاکید کرد و افزود: تداوم این نشست‌ها و نظم بخشیدن به آن یک راهکار مهم برای موفقیت بیشتر است.

وی اضافه کرد: گسترش مسایل فرهنگی مدارس از طریق معلمان و مربیان پرورشی و همچنین ساختن مساجد و اماکن ورزشی در کنار یکدیگر به منظور ترویج مسایل فرهنگی از برنامه‌های مهمی است که باید مورد توجه واقع شود.

این مسئول خواستار پوشش خبری و رسانه‌ای مراسمات مختلف فرهنگی وحدتیه شد و گفت: این مراسمات باید در سطح استان منعکس شوند.

کشاورز تاکید کرد: ترویج مسایل فرهنگی از طریق مراسم روضه خوانی توسط روحانیون معزز و منسجم شدن هیئت مرکزی عزاداری وحدتیه نیز باید مورد عنایت مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: تقدیر از نخبگان علمی، ورزشی، فرهنگی و... به صورت ماهانه، شکل‌گیری تشکل شورای روحانیت شهر و برگزاری جلسات و ایجاد انجمن فرهنگی خیریه برای دریافت مسایل مالی و اعتباری در سطح شهر نیز از جمله پیشنهادات مردمی برای حوزه فرهنگی است.

رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه از ایجاد دبستان تخصصی قرآنی در وحدتیه خبر داد و گفت: ایجاد دبستان قرآنی برای اولویت فعالیت‌های قرآنی مانند حفظ، ترتیل خوانی و ترجمه مفاهیم قرآنی از جمله برنامه‌هایی است که امیدوار هستیم محقق شود.

وی در ادامه خواستار تشکیل هیئت امنای شهدای گمنام برای معرفی فرهنگ جبهه و شهادت و آشنایی هر چه بیشتر با شهدا در این منطقه شد.

در این نشست عبدالرضا بابااحمدی به عنوان دبیر شورای فرهنگی وحدتیه معرفی شد.

همچنین امام جمعه شهر وحدتیه به عنوان رئیس شورای فرهنگی و بخشدار سعد آباد نیز به عنوان جانشین این شورا معرفی شد.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول