اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان گرمی خبر داد

کمک 100 میلیون تومانی حامیان به ایتام نیازمند

مدیر کمیته امداد شهرستان گرمی گفت: طی شش ماه‌ نخست سال‌ جاری حامیان خیر و نیکوکار افزون بر 100 میلیون و 286 هزار تومان به فرزندان معنوی خود مساعدت کرده‌اند.

کمک 100 میلیون تومانی حامیان به ایتام نیازمند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مالک بدری عصر امروز در نشست با جمعی از حامیان ایتام در گرمی، اظهار داشت: مساعدت‌های حامیان طرح اکرام به ایتام تحت تکفل خود نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته سیر صعودی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک‌هزار و 497 حامی سرپرستی 364 یتیم تحت پوشش این نهاد مردمی را بر عهده ‌دارند، تصریح کرد: همچنین از این تعداد حامی، 22 نفر در شش ماهه سال ‌جاری حمایت از 13 خانوار طرح محسنین را نیز بر عهده گرفته‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان گرمی با بیان اینکه حامیان برای 49 نفر از ایتام تحت حمایت بیمه‌نامه‌ عمر تهیه کرده‌اند، افزود: این مساعدت‌ها در قالب طرح آتیه برای ایتام تحت پوشش انجام می‌شود.

بدری با قدردانی از مساعدت‌های حامیان خیر و نیکوکار، ابراز امیدواری کرد: با تلاش‌های دلسوزانه‌ امدادگران کمیته‌ امداد و مساعدت‌های حامیان خیراندیش امیدواریم ایتام تحت حمایت با آسودگی خاطر و بی‌دغدغه در کنار دیگر اقشار جامعه در زندگی و تحصیلات خود به مدارج عالیه دست یابند.

مساعدت 10 میلیون تومانی خیرین برای رفع سوءتغذیه کودکان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان نمین نیز گفت: طی شش ماهه‌ نخست سال‌ جاری نزدیک به 10 میلیون تومان برای جلوگیری و رفع سوء‌تغذیه‌ کودکان زیر شش سال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

پرویز قاسم‌نژاد افزود: برای بهبودی، سلامت و حمایت از کودکان زیر شش سال خانواده‌های تحت حمایت که دارای مشکل سوء‌تغذیه هستند، تعداد 48 سبد غذایی در بین آنان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: این سبدهای غذایی شامل برنج، ماکارونی، لوبیا، نخود و عدس است که در بین کودکان دارای مشکل سوء‌تغذیه توزیع شده است.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه مشکل سوء‌تغذیه‌ کودکان تحت حمایت توسط کارشناسان مرکز بهداشت تشخیص داده می‌شود، خاطر نشان کرد: در صورتی که مشکلات کودکان مبتلا شده به سوء‌تغذیه از طریق توزیع سبد غذایی و تغذیه‌ رفع نشود، آنان را به پزشک معرفی می‌کنیم تا از طریق تجویز دارو به بیماری آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/62006/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول