اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران:

متخصص چشم‌ در گچساران مستقر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران از آغاز بکار فعالیت یک چشم‌پزشک جدید در این شهرستان خبر داد.

متخصص چشم‌ در گچساران مستقر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ستار اسدپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: در پی قبولی دو چشم‌پزشک گچساران در آزمون فوق‌تخصصی و ادامه تحصیل آن‌ها از ابتدای مهر ماه در استانی دیگر، این شهرستان با نبود چشم‌پزشک مواجه شد.

وی ابراز داشت: از همان روزهای نخستین، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اقدام به رایزنی برای حضور یک پزشک جدید متخصص چشم در این شهرستان کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به مشکلاتی که در این مدت زمان در این شهرستان بوجود آمد، تصریح کرد: عدم حضور چشم‌پزشک در دو هفته ابتدایی مهر ماه در گچساران، سبب ارجاع موارد اورژانسی به شهرستان‌های اطراف شد.

اسدپور با اشاره به دشواری رفت‌ و آمد و تردد شهروندان از گچساران به دیگر شهرستان‌ها بیان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته، یک متخصص چشم در این شهرستان مستقر و فعالیت خود را آغاز کرده است.

اسدپور با بیان این‌که اعمال جراحی چشم توسط چشم‌پزشک جدید این شهرستان گچساران انجام می‌شود، افزود: این پزشک متخصص چشم سه روز در هفته در کلینیک تخصصی بیمارستان شهید رجایی بیماران را ویزیت می‌کند.

وی ادامه داد: سایر ایام هفته نیز در این بیمارستان اعمال جراحی چشم را انجام می‌دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطرنشان کرد: شهروندان گچسارانی در ساعات عصر نیز می‌توانند به مطب خصوصی این چشم پزشک واقع در خیابان مهمانسرا، ساختمان آزمایشگاه مرحوم دکتر گندمکار مراجعه کنند.

اسدپور با بیان این‌که رضایت‌مندی مردم در حوزه بهداشت و درمان در نتیجه ارائه خدمات مطلوب پزشکی و بهداشتی محقق می‌شود، ابراز داشت: شبکه بهداشت و درمان گچساران با همکاری و حمایت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی افزود: این شبکه با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، سعی در خدمت‌رسانی مطلوب و مفید به همه مردم نقاط شهری و روستایی را مدنظر قرار دارد.

انتهای پیام/82014/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول