اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

ایستگاه‌های مطالعه خراسان شمالی به 11 سازه افزایش می‌یابد

کارشناس مسئول ایستگاه‌های مطالعه اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی گفت: تا پایان امسال تعداد ایستگاه‌های مطالعه در شهرهای مختلف این استان به یازده ایستگاه افزایش خواهد یافت.

ایستگاه‌های مطالعه خراسان شمالی به 11 سازه افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، علی فیضی، تصریح کرد: بر اساس برنامه تا پایان سال 92 دو ایستگاه مطالعه جدید در بجنورد و یک ایستگاه نیز در شیروان راه‌اندازی خواهد شد که با راه‌اندازی این ایستگاه‌های جدید، شمار ایستگاه‌های مطالعه خراسان شمالی به یازده ایستگاه افزایش می‌یابد.

وی از فعالیت هشت ایستگاه مطالعه در استان خبر داد و گفت: از این تعداد شش ایستگاه در بجنورد، یک ایستگاه در اسفراین و یک ایستگاه نیز در شیروان راه‌اندازی شده است.

فیضی با اشاره به این که راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه طرح ملی نهاد کتابخانه‌های عمومی در راستای مطالعه مفید و توجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه ارتقای سطح مطالعه در کشور، به شمار می‌رود، تصریح کرد: در ایستگاه‌های مطالعه هر فرد می‌تواند با مراجعه به این سازه فرهنگی، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کرده و پس از مطالعه، حداکثر ظرف پانزده روز به ایستگاه مربوطه، یا هر یک از ایستگاه‌های مطالعه در سراسر کشور و یا به یکى از کتابخانه‌هاى عمومى تحت پوشش نهاد کتابخانه‌هاى عمومى بازگرداند.

به گفته وی در قسمت پایین هر ایستگاه مطالعه، محلى براى بازگرداندن کتاب‌هاى مطالعه شده تعبیه شده و به هر کدام از ایستگاه‌های مطالعه استان نیز ماهانه سه هزار نسخه کتاب تزریق می‌شود.

انتهای پیام/63002/ط/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول