اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

فعالیت‌های بدنی با مطالعه ارتباط مستقیمی دارد

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: فعالیت‌های بدنی با مطالعه کردن ارتباط مستقیمی دارد.

فعالیت‌های بدنی با مطالعه ارتباط مستقیمی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، بهرام حسینی‌پناه  عصر امروزدرجمع مربیان تربیت‌بدنی منطقه بردخون اظهار داشت: با توجه به اینکه فعالیت‌های بدنی با مطالعه کردن ارتباط مؤثری دارد، امروزه ورزش به‌ عنوان پدیده‌ای مؤثر در همه جوامع جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه ورزش تحرک باعث سلامت جسم و جان و ساختن روح انسان می‌شود، تصریح کرد: ورزش در مدارس، دانش‌آموزان را برای یادگیری علم و دانش آماده می‌کند و مربیان تربیت بدنی کاری زیربنایی و مسئولیتی سنگین برعهده دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اضافه کرد: وظیفه مربیان شناخت ناهنجاری‌های اجتماعی، شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان درزمینه‌های مختلف ورزشی، کشف استعدادهای درونی و تقویت بعد اجتماعی است.

حسینی‌پناه با بیان اینکه اقداماتی در زمینه شناسایی نارسایی‌های دانش‌آموزان و ایجاد پایگاه سنجش توانایی ورزشی و ناهنجاری‌های بدنی در منطقه انجام شده است، اذعان داشت: تشکیل تیم‌های قوی ورزشی در مدارس و منطقه برای رقابت‌های استانی، رعایت عدالت در ورزش دختران و پسران، گسترش ورزش‌های کم‌هزینه و مؤثر، ترویج و معرفی ورزش‌های بومی محلی بین دانش‌آموزان، شناخت خلاقیت‌ها و زمینه‌سازی برای تحرک و پویایی ضروری است.

وی، خواستار برگزاری نمایشگاه ورزش‌های بومی محلی در منطقه شد و بیان داشت: باید فرهنگ گذشته را حفظ کنیم و با افزایش برنامه‌های ورزشی و سرگرمی، نشاط را در جامعه همگانی کنیم و برای تأمین وسایل ورزشی از مشارکت اولیا بهره بگیریم.

حیدر مغدانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز با اشاره به نظارت جدی در حفظ اموال ورزشی و استفاده بهینه ازاین امکانات، گفت: جشنواره بازی‌های بومی محلی به ‌صورت متمرکز در منطقه اجرا می‌شود.

حیدر زارعی، کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز وظیفه مربیان تربیت بدنی را بسیار حساس و سنگین خواند و ابراز کرد: مدیران مدارس ضمن اهمیت دادن به فعالیت‌های ورزشی، به طرح‌ها و بخشنامه‌های وزارتی نیز عمل کنند و مربیان را در مسیر گسترش سلامتی در جامعه یاری دهند.

انتهای پیام/66003/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول