اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب اکثریت آرا

مونه‌زاده رئیس شورای شهرستان لنده شد

جانشین فرماندار و بخشدار مرکزی لنده گفت: در جلسه منتخبین شوراهای اسلامی بخش‌ها و شهر، هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان مشخص و غلام‌محمد مونه‌زاده با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان انتخاب و به استان معرفی شد.

مونه‌زاده رئیس شورای شهرستان لنده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید غفار فروزنده پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا در جمع اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به اهمیت و جایگاه شوراها اظهار داشت: نقش پیش‌برنده و هدایت کننده شوراهای اسلامی شهر و روستا برای همگان روشن بوده و همه می‌دانند که آن‌ها نقش کلیدی و راهگشای امور را دارا هستند.

وی افزود: انسجام و تعامل شورا با مردم نشان‌ دهنده اصل مردمداری در شوراها بوده که می‌توانند با استفاده از فکر و اندیشه مردم کارهای ناممکن را ممکن سازند.

جانشین فرماندار لنده گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستاها که با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند یک‌سری وظایف و تکالیفی داشته که باید به آن توجه داشته‌ و برای تحقق آن گام‌های موثری را بردارند.

فروزنده گفت: یکی از این وظایف شرکت در جلسات استانی و منطقه و دفاع از مردم شهرستان است که با انتخاب هیئت‌ رئیسه و معرفی نماینده شهرستان به مجمع نمایندگان شوراهای اسلامی استان محقق می‌شود.

وی افزود: امروز با توجه به همین امر جلسه منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان لنده برگزار شد.

بخشدار مرکزی لنده گفت: در پایان جلسه با انجام رای‌گیری غلام‌محمد مونه‌زاده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان، خلیفه‌‌ پورفتحی نائب رئیس، خدیجه کریمی خزانه‌دار، حاجتی شریعتی و البرز محمدخانی هم به عنوان عضو شورا انتخاب شدند.

فروزنده یادآور شد: شوراهای اسلامی شهر و روستا جز با همکاری مردم نمی‌توانند به موفقیت و پیشرفت شهر و روستا کمک کنند.

وی افزود: تلاش همه مسئولان باید در جهت همکاری با شورا بوده و آنان را در پیشرفت و ترقی شهرستان و بخش‌های تابعه یاری کنند.

انتهای پیام/82013/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول