اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

17 مهر انجام می‌شود

برگزاری جنگ شادی مهدکودکی‌ها در مجتمع بوعلی سینای همدان

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: از سوی این اداره کل جنگ شادی در مجتمع بوعلی سینای همدان ویژه مهدکودکی‌ها برگزار می‌شود.

برگزاری جنگ شادی مهدکودکی‌ها در مجتمع بوعلی سینای همدان

هادی فیض‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و مؤسسه فرهنگی هنری به‌اندیشان پارسه 17 مهرماه به مناسبت هفته ملی کودک جنگ شادی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جنگ با هدف ایجاد فضایی شاد و پرنشاط در مجتمع بوعلی سینا برای کودکان و نوجوانان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان این برنامه را آغازگر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان دانست و گفت: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از جمله رویدادهایی است که شادی و نشاط را به مردم هدیه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه روز چهارشنبه 17 مهرماه در سه سانس پیش از ظهر برای استفاده کودکان و نوجوانان در سالن مجتمع بوعلی سینا برگزار خواهد شد.

فیض‌منش از ویژه‌ برنامه‌های متنوعی در این جنگ شادی خبر داد و افزود: این برنامه با حضور هنرمندان استان چون عمو حمید و عموها، عروسک‌های تن پوش، نمایش کودک، مسابقه خواندن شعرهای کودکانه و برنامه خرسوخان از شبکه جام جم و ... برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89003/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول