اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر طرح و برنامه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اعلام کرد

افزایش راندمان ایستگاه میانی انتقال موقت زباله در ارومیه

مدیر طرح و برنامه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: راندمان ایستگاه میانی انتقال موقت شماره یک با احداث شوتینگ مدرن افزایش و پریود زمانی تخلیه ماشین‌آلات تقریبا به نصف کاهش یافته است.

افزایش راندمان ایستگاه میانی انتقال موقت زباله در ارومیه

سعید علیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ساخت شوتینگ جدید با استفاده طرح نو و تکنولوژی بالا از اقدامات اساسی مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در اردیبهشت ماه سال جاری است.

وی ادامه داد: 700 میلیون ریال برای احداث شوتینگ مدرن در ایستگاه میانی انتقال موقت شماره یک هزینه شده است.

علیزاده یادآور شد: با اتمام پروژه شوتینگ مدرن در ایستگاه میانی انتقال موقت شماره یک راندمان ایستگاه میانی بالا رفته و پریود زمانی که برای تخلیه ماشین‌آلات وجود داشت تقریبا به نصف کاهش یافته است.

وی سهولت در تخلیه و عدم نیاز به کارگر به لحاظ نیمه مکانیزه بودن شوتینگ، بالا بردن ایمنی کار و زیبایی منظر ایستگاه همچنین رعایت بهداشت به صورت اصولی از مزایای این نوع شوتینگ عنوان کرد.

علیزاده افزود: در نهایت جلوگیری از پخش شدن پسماندها در هنگام تخلیه و به نوعی رعایت بهداشت محیط به صورت اصولی شده است.

وی ابراز داشت: این طرح در اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و از ابتدای مرداد ماه سال جاری در حال بهره‌برداری است.

علیزاده اضافه کرد: با طراحی مهندسی و رعایت مسایل ایمنی و زیست محیطی آن میزان موفقیت و بهره‌برداری پروژه مذکور تقریبا 100 درصد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیستم نظارت تصویری ایستگاه‌های میانی سازمان، ادامه داد: افتتاح سیستم نظارت تصویری ایستگاه‌های میانی سازمان همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی (ع) در سال جاری بهره‌برداری شده است.

علیزاده خاطرنشان کرد: سیستم نظارت تصویری ایستگاه‌های میانی سازمان با هزینه 400 میلیون ریال در مدت 15 روز به اجرا و بهره‌برداری رسید.

وی نظارت شبانه‌روزی بر ایستگاه‌های میانی از راه دور و نظارت و مراقبت از محوطه‌ها را از مزایای سیستم نظارت تصویری ایستگاه‌های میانی سازمان معرفی کرد.

علیزاده افزود: با اجرایی شدن این سیستم نظارت هر چه بیشتر و بهتر بر واحدهای اجرایی سازمان در راستای ارائه خدمات بیشتر و نیز آمارگیری صحیح از ماشین‌آلات سرویس‌ده و امکانات عملی خواهد شد.

انتهای پیام/61005/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول