اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقادی به بی‌مهری شورای شهر و مسئولان

بهرامی: به داد تیم‌های کشوری‌مان نرسید، انصراف می‌دهیم

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان گفت: با تلاش‌های پنج ساله و با استفاده از پتانسیل بومی موفق شدیم تیم فوتبال شهرداری سمنان را به لیگ دسته سه کشور برسانیم و در رشته‌های والیبال بانوان و تکواندو هم به سوپر لیگ راه یابیم.

بهرامی: به داد تیم‌های کشوری‌مان نرسید، انصراف می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، محمد بهرامی امروز افزود: متأسفانه به‏ رغم کسب این موفقیت‌ها، هیچ حمایتی از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نشد و این سازمان به تنهایی مجبور به تأمین هزینه‌های این تیم‌های ورزشی است و اکنون نیز دیگر قادر نیست این هزینه‌ها را تأمین کند.

وی با ابراز گلایه از مسئولان استان سمنان و شورای اسلامی شهر سمنان اظهار داشت: تیمی مانند استیل آذین از خارج استان سمنان آمد و مورد حمایت همه از مسئول ارشد استان سمنان تا مسئولان ورزشی و صنایع قرار گرفت و در نهایت هم بدون کسب نتیجه و با بی‌احترامی به مردم این استان را ترک کرد.

وی تصریح کرد: در حالی که تیم شهرداری متعلق به این شهر است و بازیکنان آن هم بچه‌های همین استان هستند و این‎گونه مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند و هیچ کس خود را مقابل آن‎ها مسئول نمی‌داند و همه وظایف بر دوش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قرار گرفته است.

بهرامی اعلام کرد: شایسته نیست به خاطر افراد، اهداف را از بین ببریم؛ هدف ما ایجاد شور و نشاط اجتماعی و افزایش سلامتی شهروندان است و هر مدیری که در آینده در رأس سازمان فرهنگی ورزشی قرار گیرد، این موضوع را دنبال خواهد کرد؛ بنابراین اینکه هم‎اکنون به دلیل برخی افراد برای سازمان فرهنگی ورزشی محدودیت ایجاد کنیم به صلاح شهر و شهروندان نیست.

وی در پایان تأکید کرد: اگر اعضای شورای اسلامی شهر سمنان از تیم‎های ورزشی ما که در لیگ‌های کشوری حضور دارند حمایت نکنند مجبور به انصراف می‌شویم و این انصراف تنها به ضرر مردم همین شهر است.

انتهای پیام/2249/ک/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول