اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای روستای سجادیه:

مسئولان استان بوشهر به مشکلات روستای سجادیه رسیدگی کنند

نائب رئیس شورای اسلامی روستای سجادیه گفت: مردم روستای سجادیه بخش بردخون خواستار توجه مسئولان استان بوشهر به مشکلات روستا هستند.

مسئولان استان بوشهر به مشکلات روستای سجادیه رسیدگی کنند

غلامحسین ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردخون، با بیان بخشی از مشکلات و کمبودهای روستای سجادیه اظهار داشت: راه دسترسی مردم روستا به مرکز بخش با توجه به مکاتبات و پیگیری‌های صورت گرفته بسیار ضروری است که می‌توان در حداقل مسافت مسیر رفت و آمد مردم را به شهر بردخون را هموار کرد.

وی افزود: عدم روشنایی ورودی روستا باعث ایجاد مشکلاتی شده و به‌ویژه در هنگام شب باعث بروز تصادفاتی در این مسیر شده است که ادامه این روند ممکن است باعث نارضایتی و گله‌مندی مردم این روستا شود.

عضو شورای اسلامی بخش بردخون ضمن اشاره به‌ تسریع در اتمام طرح هادی گفت: با توجه به عبور خط انتقال گاز از این روستا اقدامی در زمینه گازرسانی به روستا انجام نشده و موضوع دیگر اینکه خطوط انتقال تلفن ثابت روستا از وضعیت هوایی به زمینی تغییر کند تا شاهد مشکلات و نارسایی‌هایی در ارتباطات نباشیم.

ابراهیمی وضعیت آب شرب روستا را نامطلوب خواند و گفت: جداسازی خط انتقال آب روستاها از شهر ضروری است زیرا در بیشتر اوقات آب روستا قطع و در اختیار شهر قرار می‌گیرد و این موجب گله‌مندی مردم می‌شود.

وی ادامه داد: عدم وجود زمین ورزشی در روستا، دریافت ضعیف شبکه‌های تلویزیونی، نداشتن سند مالکیت اراضی کشاورزی، سوخت کشاورزان، عدم راه‌اندازی و استقرار دهیاری در روستا، نداشتن پروانه بهره‌برداری برخی چاه‌های کشاورزی و خسارت گاز به زمین‌های کشاورزی از دیگر مشکلات و کمبودهای مردم این روستا می‌باشد.

نائب رئیس شورای اسلامی روستای سجادیه، اعتبارات اختصاص یافته به این روستا را ناکافی دانست و گفت: سجادیه کوچک‌ترین روستای بخش بردخون است و در مورد مطالبات به حق مردم اجحاف شده و فاقد هرگونه امکانات رفاهی و فرهنگی، ورزشی و زیرساختی می‌باشد که در صورت اختصاص اعتبارات زمینه شکوفایی و پیشرفت فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روستای سجادیه به‌دلیل وجود فضای سبز طبیعی و مزارع کشاورزی زمینه مناسبی در موضوع جذب گردشگر دارد و می‌توان با ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و توجه بیشتر مسئولان به‌عنوان روستایی نمونه و توریستی معرفی کرد.

انتهای پیام/66003/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول